![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is nu de bedoeling, om te stoppen met leven, ademen,...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Week ervoor was ik in UZ Gent.....zag daar geen paniekerige toestanden. Wel wat personeel buiten op de parking dat stond te keuvelen en sigaretje te roken. Wil daarmee zeker niet minimaliseren en kan alleen maar zeggen wat ik zelf zag maar het leken me daar toch geen oorlogstoestanden ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 november 2020 om 06:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch schattig dat een aantal conspiracy-non-covid-aanhangertjes mekaar gevonden hebben in deze draad.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De corona crisis is er vooral een van hysterie en zotte maatregelen. Haal die hysterie en zotte maatregelen weg, en we hebben gewoon een jaar met wat meer zware zieken dan gewoonlijk, maar niet gigantisch veel. Er zijn twee keer dit jaar wat spannende weken geweest in de ziekenhuizen. Telkens een periode van 4 - 5 weken of zo. Het eenvoudigste ware geweest van een vast aantal bedden te voorzien voor corona, en dan triage te doen, en de rest van de ziekenzorg niet aan te raken. Het is natuurlijk waar dat in maart-april het ziekenhuis zelf een gigantische bron van infectie is geweest. In maart-april was de gezondheidszorg een van de grootste vectoren van de ziekte. Het was toen inderdaad aangewezen om misschien niet naar 't ziekenhuis te gaan als je kon wachten, omdat je daar waarschijnlijk corona ging opdoen. Maar ja, dat is in het griepseizoen ook zo. Citaat:
Wie daar schrik van heeft, blijft dan thuis en dat is dan goed ook he. En wie daar geen schrik van heeft, die blijft niet thuis. En dat is ook goed. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dat er een totaal buitensporige reactie is gekomen op dat gegeven, met een gigantisch negatieve kosten baten balans voor gans de maatschappij, met andere woorden, een bijzonder extreem voorbeeld van remedie (ongeveer 100 keer) erger dan de kwaal. Maar de kwaal is daar wel degelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() op het einde van de rit hebben we een pak extra doden
en kosten
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik heb uw antwoord aan Blue Sky gelezen. Dit verandert niets aan mijn perceptie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest dat zo zijn ik kom daar voor mij eigen problemen, mij niet op zadelen met ander volk die daar ligt te creperen. Dat is mijn probleem niet. Op dat moment ben ik de belangrijkste persoon, fuck the others.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is ook een discretere triage waar dokters met een Porsche en een villaatje in Latem aan gevoelig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook exact de bedoeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ganse medische wereld heeft meegespeeld. Dat kan alleen maar omdat uw en mijn leven hun geen barst kan schelen. Only hun job, status en paycheck.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 november 2020 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yup.
Oh en niet te vergeten. De europese raad die er mee een volwaardige regering over europa mee is geworden. Waar ieder land nu onderdanig aan is.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 november 2020 om 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is eveneens het perfecte excuus om cash geld te bannen en via Artificiële Intelligentie massa surveillance op poten te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ook.