Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2020, 11:00   #21
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
Ergens achteraan in de krant bij plaatselijk nieuws...???
En waarom dan wel de pers ingelicht, maar de man in kwestie niet???
Of, zoals 'iedereen weet' liegt die man, want onze main-stream media zegt er niets over...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 11:19   #22
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
Mag ik er een tweede vermelding bij doen die volgens sommigen nooit de pers heeft gehaald
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201106_94279304
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 11:22   #23
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Mag ik er een tweede vermelding bij doen die volgens sommigen nooit de pers heeft gehaald
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201106_94279304
Shit zeg...zelfs een inderdaad eerder "linkse" De Morgen verzwijgt heel diplomatiek de arrestatie van neo-nazi crapuul
Dat is dus al het derde normaal perskanaal dat meldt dat de politie haar werk doet en neo-nazisten niet zomaar laat doen.

https://www.demorgen.be/nieuws/man-a...pens~b4936463/

Ik ben benieuwd of Vlaemsch Blok voorzitter Van Grieken zich hieraan zal willen verbranden.
Oud 8 november 2020, 11:33   #24
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is niet kritisch observeren !
Dat is gewoon tendentieus leugenachtig !
Dat de politie een stuk neonazi-crapuul in het oog houdt, vind ik als normale burger niet meer dan normaal.

Wie dit stuk nuchter en afstandelijk bekijkt, kan alleen maar besluiten dat de politie doodgewoon haar werk heeft gedaan dat de burger er mag van verwachten.
het lijkt voor extreem linkse mensen zoals u toch redelijk vaak voorkomend te zijn dat ze een hekel hebben aan democratie en rechtszekerheid.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 11:37   #25
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
het lijkt voor extreem linkse mensen zoals u toch redelijk vaak voorkomend te zijn dat ze een hekel hebben aan democratie en rechtszekerheid.
Dan ben ik niet allen.
Blijklbaar "les extrêmes se touchent"

Citaat:
E. M. wordt beschouwd als een van de neonazikopstukken in Vlaanderen. De man is in 2018 nog geweerd van de Vlaams Belang-lijst in Zutendaal. De partij heeft zich al meermaals van hem gedistantieerd en hij is geschrapt uit het ledenbestand.
Oud 8 november 2020, 11:40   #26
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan ben ik niet allen.
Blijklbaar "les extrêmes se touchent"
nee, u beseft het natuurlijk niet, maar qua standpunten staat u echt niet zo ver van die man hoor. extreem links en extreem rechts willen min of meer hetzelfde, ze willen ook dezelfde manieren gebruiken om daar te geraken. alleen een aantal details verschillen.
Oud 8 november 2020, 12:03   #27
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat de politie een stuk neonazi-crapuul in het oog houdt, vind ik als normale burger niet meer dan normaal.

Wie dit stuk nuchter en afstandelijk bekijkt, kan alleen maar besluiten dat de politie doodgewoon haar werk heeft gedaan dat de burger er mag van verwachten.
Voor u ontbreekt er enkel nog aan dat ze hem, aan zijn voeten gebonden, achter zijn pick-up met adelaarsticker hadden voortgetrokken, het dorp rond.
Oud 8 november 2020, 12:15   #28
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Voor u ontbreekt er enkel nog aan dat ze hem, aan zijn voeten gebonden, achter zijn pick-up met adelaarsticker hadden voortgetrokken, het dorp rond.
Neen hoor. Ik geloof in de rechtstaat. Als die man iets misdaan heeft zal het gerecht hem wel (een naar mijn mening veel te milde) straf opleggen.

Maar u kunt mij niet dwingen, als normaal burger, sympathie op te brengen voor neo- en andere nazi's. Net zomin als voor de die-hard communisten. Ik vind zulke mensen verwerpelijk. Ze zijn de kanker van de maatschappij.
Oud 8 november 2020, 12:23   #29
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:

Juist en mogen we dan ook verwachten dat de politie ons beschermt tegen de moslim uitwassen, de dagelijkse beledigingen vooral naar de vrouwen toe en even krachtdadig optreedt?
Spijtig maar we ervaren dagelijks het tegenovergestelde.
Erger nog politie die wel de Belg beschermt en moslims ter order roept mag het gaan uitleggen.
Oud 8 november 2020, 12:26   #30
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen hoor. Ik geloof in de rechtstaat. Als die man iets misdaan heeft zal het gerecht hem wel (een naar mijn mening veel te milde) straf opleggen.

Maar u kunt mij niet dwingen, als normaal burger, sympathie op te brengen voor neo- en andere nazi's. Net zomin als voor de die-hard communisten. Ik vind zulke mensen verwerpelijk. Ze zijn de kanker van de maatschappij.
u gelooft in een rechtstaat, maar tegelijk staat u te juichen omdat die rechtstaat niet gerespecteerd wordt? u gelooft in het gerecht, maar u hebt hem toch al bij voorbaat veroordeeld voor alle door u ter plekke verzonnen misdaden.

nee mijnheer, u gelooft niet in de rechtstaat. u bent een gevaar voor de rechtstaat.
Oud 8 november 2020, 12:41   #31
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Als U mij een (1) extreem links standpunt kunt geven dat ik ooit verdedigd heb op dit forum, dan moogt u het mij laten weten.

Ik ben tegen extreem rechts, omdat die geen enkele praktisch haalbare oplossing aandragen voor de hedendaagse problemen. En ook omdat die teren op conflictmodellen aangewakkerd door misinformatie en gemanipuleerde semi-leugens. Mensen die tegenstellingen in de maatschappij opblazen en er elctoraal voordeel uit willen puren, hebben het niet goed voor met onze maatschappij.

Dus tegen extreem rechts zijn, is zeker niet hetzelfde als extreem linkse standpunten innemen.
Oud 8 november 2020, 12:45   #32
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
u gelooft in een rechtstaat, maar tegelijk staat u te juichen omdat die rechtstaat niet gerespecteerd wordt? u gelooft in het gerecht, maar u hebt hem toch al bij voorbaat veroordeeld voor alle door u ter plekke verzonnen misdaden.

nee mijnheer, u gelooft niet in de rechtstaat. u bent een gevaar voor de rechtstaat.
Waar sta ik te juichen dat de rechtstaat niet gerespecteerd wordt ?

En wie neo-nazi symbolen uithangt is een neonazi. Sorry hoor. Maar zelf Vlaams Belang neemt hierin hetzelfde standpunt in als ik. En ja....mijn persoonlijke mening is dat ik geen greintje sympathie kan opbrengen voor extremisten. Niet van links en niet van rechts.
Oud 8 november 2020, 13:04   #33
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als kritisch observeren wat de staat uitvoert, gelijk staat met radicaliseren, dan zijn wij geen vrienden meer.

Zoals ik het verhaal nu lees: men valt met groot wapenvertoon binnen bij die gast, en men vindt .... niets.
Zo'n inval gebeurt dus, heel de buurt heeft dat gezien, maar in de pers lezen we .... niets. Ook geen officiële mededeling van het parket.

Het doet me denken aan de Kucam.
Ongeveer twee jaar geleden: grote tamtam. Maar wat sedertdien?
Verhaal ? Welk verhaal ?

Lever misschien een ernstige bron voor je verhaal, dan kan er inhoudelijk op ingegaan worden.

Nu zit je gewoon een extreem-rechts propaganda kanaal na te babbelen alsof het om feiten gaat.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 13:06   #34
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Iedereen weet...
- lol -
Misschien TE absoluut als uitspraak... OK : jij weet dat nog niet.
Oud 8 november 2020, 13:15   #35
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wapengevaarlijke gekkies die met neo-nazi symbolen rondrijden, lid zijn of waren van een privé militie uit de Blok invloedsfeer... Ik mag hopen dat de overheid dergelijk uitschot zeer goed opvolgt...
Oud 8 november 2020, 13:16   #36
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wapengevaarlijke gekkies die met neo-nazi symbolen rondrijden, lid zijn of waren van een privé militie uit de Blok invloedsfeer... Ik mag hopen dat de overheid dergelijk uitschot zeer goed opvolgt...
Oud 8 november 2020, 13:22   #37
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Juist en mogen we dan ook verwachten dat de politie ons beschermt tegen de moslim uitwassen, de dagelijkse beledigingen vooral naar de vrouwen toe en even krachtdadig optreedt?
Spijtig maar we ervaren dagelijks het tegenovergestelde.
Erger nog politie die wel de Belg beschermt en moslims ter order roept mag het gaan uitleggen.
Open er het elvendertigste draadje over, hier gaat het over extreem rechts uitschot, neo-nazi crapuul. Over hoe de rechtstaat via haar politiedienst onze veiligheid waarborgt tegen hun dreiging.
Oud 8 november 2020, 13:27   #38
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als U mij een (1) extreem links standpunt kunt geven dat ik ooit verdedigd heb op dit forum, dan moogt u het mij laten weten.

Ik ben tegen extreem rechts, omdat die geen enkele praktisch haalbare oplossing aandragen voor de hedendaagse problemen. En ook omdat die teren op conflictmodellen aangewakkerd door misinformatie en gemanipuleerde semi-leugens. Mensen die tegenstellingen in de maatschappij opblazen en er elctoraal voordeel uit willen puren, hebben het niet goed voor met onze maatschappij.

Dus tegen extreem rechts zijn, is zeker niet hetzelfde als extreem linkse standpunten innemen.
Denk je niet dat de ratio achter deze stelling ietwat te hoog is gegrepen voor sommige van onze Alt-Right fanboy's hier ?

Daarnet was er nog een slimme die het met de klassieke 'whatabout' over moslims probeerde. Dit hier is dan weer gewoon de variant dat je vermoedelijk een commie bastard bent als je tegen extreem-rechts ageert.
Oud 8 november 2020, 13:45   #39
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoeveel winkels hebben zij al geplunderd ??? Hoeveel auto's hebben zij al in brand gestoken ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2020, 14:06   #40
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Open er het elvendertigste draadje over, hier gaat het over extreem rechts uitschot, neo-nazi crapuul. Over hoe de rechtstaat via haar politiedienst onze veiligheid waarborgt tegen hun dreiging.
Hier, nog eentje die de man in kwestie liever zou lynchen, ook al is deze voor en van niets verdacht.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be