![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En waarom dan wel de pers ingelicht, maar de man in kwestie niet??? Of, zoals 'iedereen weet' liegt die man, want onze main-stream media zegt er niets over... |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201106_94279304 |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
Citaat:
Dat is dus al het derde normaal perskanaal dat meldt dat de politie haar werk doet en neo-nazisten niet zomaar laat doen. https://www.demorgen.be/nieuws/man-a...pens~b4936463/ Ik ben benieuwd of Vlaemsch Blok voorzitter Van Grieken zich hieraan zal willen verbranden. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 | ||
|
|
Citaat:
Blijklbaar "les extrêmes se touchent" Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
nee, u beseft het natuurlijk niet, maar qua standpunten staat u echt niet zo ver van die man hoor. extreem links en extreem rechts willen min of meer hetzelfde, ze willen ook dezelfde manieren gebruiken om daar te geraken. alleen een aantal details verschillen.
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#28 | |
|
|
Citaat:
Maar u kunt mij niet dwingen, als normaal burger, sympathie op te brengen voor neo- en andere nazi's. Net zomin als voor de die-hard communisten. Ik vind zulke mensen verwerpelijk. Ze zijn de kanker van de maatschappij. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Spijtig maar we ervaren dagelijks het tegenovergestelde. Erger nog politie die wel de Belg beschermt en moslims ter order roept mag het gaan uitleggen.
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
nee mijnheer, u gelooft niet in de rechtstaat. u bent een gevaar voor de rechtstaat. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
|
Citaat:
Ik ben tegen extreem rechts, omdat die geen enkele praktisch haalbare oplossing aandragen voor de hedendaagse problemen. En ook omdat die teren op conflictmodellen aangewakkerd door misinformatie en gemanipuleerde semi-leugens. Mensen die tegenstellingen in de maatschappij opblazen en er elctoraal voordeel uit willen puren, hebben het niet goed voor met onze maatschappij. Dus tegen extreem rechts zijn, is zeker niet hetzelfde als extreem linkse standpunten innemen. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Citaat:
En wie neo-nazi symbolen uithangt is een neonazi. Sorry hoor. Maar zelf Vlaams Belang neemt hierin hetzelfde standpunt in als ik. En ja....mijn persoonlijke mening is dat ik geen greintje sympathie kan opbrengen voor extremisten. Niet van links en niet van rechts. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lever misschien een ernstige bron voor je verhaal, dan kan er inhoudelijk op ingegaan worden. Nu zit je gewoon een extreem-rechts propaganda kanaal na te babbelen alsof het om feiten gaat. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien TE absoluut als uitspraak... OK : jij weet dat nog niet.
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarnet was er nog een slimme die het met de klassieke 'whatabout' over moslims probeerde. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoeveel winkels hebben zij al geplunderd ??? Hoeveel auto's hebben zij al in brand gestoken ???
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier, nog eentje die de man in kwestie liever zou lynchen, ook al is deze voor en van niets verdacht.
|