![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oplichting en passie.
Paranoia en leugens. Statistiek en seks. Verraad en controle. Dom geloof en grappen. Geeuw... Het virus wordt bevriend met statistiek. Passie is dood en iedereen viert feest. -_-
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is wel heel erg veel oplichting gaande.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blij jong! Da kunt ge u nie voorstellen
![]() ![]() ![]()
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over het algemeen denk ik dat die mensen met een soort lijsten of programma's werken waardoor de bestemmeling toevallig gekozen wordt. Maar in dit geval van de verkoop van een privé-woning, stelde ik me toch vragen. Hoe weten ze dat? Ja, mensen die aan huis komen, dat is weer iets anders. Meestal hebben de mensen ze vlug door - ouderen zijn niet allemaal zo goedgelovig als jongeren willen geloven. De ontelbare keren waarin ze de deur gewezen worden, komen niet in de gazet, alleen de enkele keren waarin ze hun slag thuishalen. Maar er zijn er inderdaad die in de val trappen. Al weet ik 100 % zeker dat hier in mijn buurt (en als lid van verschillende verenigingen ken ik heel veel senioren) niemand een onbekende met een donkere huidskleur zal betrouwen - met mijn excuses aan de andersgetinten die dit toevallig lezen. Ik denk zelfs dat jongere mensen beter van vertrouwen zijn dan senioren als het om vreemdelingen gaat.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@-mails die men vroeger schreef komende uit landen waar je in de meeste gevallen nog nooit van gehoord had die stonden vroeger stampvol fouten zodat men vrij snel kon zien dat er iets niet klopte. Tegenwoordig zijn die vrij perfect geschreven met dank aan de vele gratische translators: Tech giants Google, Microsoft and Facebook are all applying the lessons of machine learning to translation. Ook via gsm durft men soms mensen lastig vallen met bepaalde truukjes die uiteindelijk maar om 1 ding draaien en dat is mensen geld afhandig proberen te maken. Trucje: hou die laaaaaaaang aan de lijn dan loopt hun rekening of ze moeten hun verbinding ook al 'gestolen' hebben ergens op iemand anders zijn/haar lijn zitten. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |