![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Stem massaal voor de PTB,de snelste weg naar rijkdom(en Vlaamse onafhankelijkheid).
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Institutionele fusie van Gemeenschap en Gewest.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men beseft dat in ‘Wallonië’ ook stilaan, maar de inertie is hoog.
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is bij een bepaalde Vlaanderen dat men mensen vindt, die "bang" zijn naar Brussel te gaan : "te Franstalig", "we zijn er niet welkom" en andere stereotypes. Waar ik werkte, vond men evenwel Walen als Brusselaars. En ze pendelden elke werkdag naar Vlaanderen te komen werken. Plus degenen die besloten hebben naar Vlaanderen te komen wonen om dichterbij hun werk te zijn. Uw visie van de "hangmat" is dus belachelijk en past helemaal niet met de realiteit. Al gezien hoeveel Franstaligen in Vlaanderen leven? U mag denken wat u wil over hen maar ze zijn helemaal niet dom. Ze weten zeer goed wat ze doen en waar ze komen wonen en/of werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In Parijs gaan ze daar eens goed lachen met het woord "transfert"... Laatst gewijzigd door Svennies : 17 november 2020 om 21:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wacht tot ze hun Verkeersbelasting moeten betalen. Hopelijk misschien komen ze wel tot het besef dat ze dom waren. En ze hebben er weeral iets op gevonden. Als gehandicapte moest ik een voertuig gebruiken dat volautomatisch is en hoger van de bodem is om mij toe te laten om in te stijgen. Maar ik ben geen gehandicapte. Ik zweef heden door de lucht waar mogelijk. Ik heb na 10 jaar mijn parkingkaart kwijt gespeeld want plotsklaps was ik kerngezond. Ik was dus een profiteur geworden en wordt er beter op wegens mijn leeftijd. Als ik ooit de honderd overschrijdt zal ik mij opnieuw aandienen om de marathon te winnen. Ik heb die controlearts de dood verwenst en ben in de pen gekropen om eens duchtig maar beleefd mijn gedacht te zeggen. Met succes nog wel. Ik heb nu een parkingkaart tot het jaar 2.999. En wat mij vooral blij heeft gemaakt dat die viezerik zelf een trombose heeft gekregen. Hij is er zelfs erger aan toe als ik heb ik vernomen. Ergens is er af en toe toch nog rechtvaardigheid. Dat komt er van als men leeft om gehandicapten te judassen. En nu mijn huidig voertuig dus. Wel ik moest naar de autocontrole. Mijn nummerplaat voldeed niet meer aan de vereiste afmetingen. En ik kocht destijds wel een diesel omdat ik wel op plaats bezoek moest voor mijn werk. Ooit al op bij belastingplichtigen ter plaatse geweest in de randgemeenten van Brussel. En de dag nadien ergens anders in de far-west! Wel ik kreeg 7 frank per gereden kilometer om deel te nemen aan de western koersen in Brussel. Wat is ervan onthouden heb is het feit dat de helft van die Brusselaars idioten zijn. Zij pakten overal voorrang. En nu komt de nieuwe afrekening voor het voertuig dat een gehandicapte gebruikt om nog uitsluitend te kunnen winkelen in zijn dorp. Wel ik moet 200000 Euro meer betalen als voorheen. Wel ze mogen dat voertuig in de toekomst in hun gat steken. Mogelijk zal ik een ander voertuig vinden met betere instap mogelijkheden. De ene aderlating volgt op de andere. Ze zitten verdomd aan alles te prutsen. Ik hoef die gekken niet meer die hier aan het bewind zitten en naast hun kerntaak een soort van immobiliën handel opzetten als bijverdienste. Ze kunnen de pot op. Mijn auto en mijn gronden en henzelf erbij. En mijn handicap krijgen ze er ook nog bij maar die kunnen ze wel veroorzaken maar willen ze niet zelf. Gelukkig zal het niet zo lang meer duren opdat ik definitief zal afzwaaien. Ik zal er niet te erg om treuren. Het is hier toch maar een apenplaneet. En politiekers veroordelen ze toch niet. Zelfs niet voor poging tot doodslag zonder het oogmerk om te doden. Laatst gewijzigd door werkman : 17 november 2020 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |