![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Wou een nieuw topicje openen ... Niet nodig blijkbaar ...
Aangenaam, Flipgirl is de naam ... Volkomen gestoord, eigenwijs, koppig, stil, rustig, internetverslaafd, ... zijn enkele eigenschappen. Dit forum via via via gevonden en mij dan maar meteen geregistreerd ... Nog iets dak vergeten ben? Ni dak weet, zo ja ... shoot! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Eh ik bedoel welkom
![]()
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() ![]() En daar had ik dan niet eens IP's enzo voor nodig. Tsja, ge bent paranormaal of ge bent het niet hé ![]() En welkom aan de echte nieuweling Flipgirl. ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |