![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Vorig jaar stonden er bij ons nochtans verschillende nationaliteiten in de Carrefour bij de Sint en zijn Zwarte Pieten aan te schuiven voor snoepjes, zelfs Arabieren...en negers. Ik heb daar niemand ongelukkig weten weggaan.
Laatst gewijzigd door TREBRON : 12 december 2020 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De hysterie rond Zwarte Piet is toch ook maar een fenomeen vd laatste jaren. Veruit de meesten zijn opgegroeid met Zwarte Piet zonder er iets anders bij te denken dan snoepgoed en cadeautjes. Een tijd van plezier en verrassing, iets om naar uit te kijken. Thans op een ranzige wijze gerecupereerd door een politieke agenda die geen afwijking toelaat. En de universtiteit maar meeheulen met een fascistoide doctrine. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 15 december 2020 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |