![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Ga je woensdagavond naar je marktplein? | |||
Ja, tijd voor actie! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 46,67% |
Nee, dat heeft geen zin |
![]() ![]() ![]() |
5 | 33,33% |
Nee, ik geloof dat de opgelegde regels noodzakelijk zijn |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
Nee, ik heb op dat moment al een lockdown feestje in mijn agenda staan. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar hier wat berichtjes op een forum plaatsen gaat nog minder helpen. Ik wil proberen iets in beweging te brengen. ook tegen beter weten in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals ik eerder aangaf, je kan beter de achillespees van het corona-beleid zoeken. En dat is: waarom kan of wil men niet gericht handelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nee, ik denk niet dat ik mee ga doen, als ik het zo lees. Ik neem ook op het ene moment iets meer risico dan het andere, maar dat is nou juist de hele grap, dat we met zijn allen moeten kiezen welke stukjes risico het zinnigst zijn om te nemen. Bewust het minst zinnige risico nemen helpt helaas niet om van de maatregelen af te komen. Ach, het had erger gekunnen. Buitenlucht is sowieso altijd goed voor de ventilering. Ze hadden een fuck corona indoor darkroom party kunnen organiseren...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 30 november 2020 om 13:50. |
||
![]() |
![]() |