![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij was daar geen tijd voor. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 december 2020 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat heeft men de hele lente en zomer gedaan? Hoe komt het dat men vandaag de dag nog steeds moet nadenken over welke maatregelen men moet nemen? Er had al lang iets moeten klaarliggen in de aard van: - stijgen de besmettingen met zoveel, dan maatregel X - stijgen de besmettingen met zoveel, dan maatregel Y - ... Maar neen, vandaag de dag moet men telkens opnieuw nog nadenken over welke maatregelen ze al dan niet gaan nemen bij een bepaald cijfer. En dan hoor je achteraf dat ze zelfs maatregelen nemen om gewoon een schokeffect te veroorzaken... Stel je even voor. Al je inkomsten kwijt omdat een minister jou wil gebruiken als een soort voorbeeld/afschrikking voor anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ps ik was al aan het werk op 14 jaar in twee ploegen,zie ik jullie niet doen luie kleuters die voor alles zagen omdat ze wat vrije tijd moeten inleveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Misschien moet de minister maar zeggen geen pensioengeld meer. Dat geld zal gebruikt worden om oudjes meer levensmaanden te geven. Leef maar van jullie spaargeld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 4 december 2020 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen ik hier in een andere draad de vraag stelde of ze bereid zouden zijn €70.000 af te geven om het leven van een onbekende bejaarde met 2-3 jaren te verlengen, heb ik daar van al de voorstanders van de maatregelen geen antwoord op gekregen. Dat is nochthans het bedrag dat ik dit jaar al mislopen aan inkomsten en waardoor ik inderdaad uit mijn reserves heb moeten putten. Ach, zolang ze het financieel niet gaan voelen en het maar andermans geld is, ga je ze niet overtuigen.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze vergeten dat dat gewoon geld van de belastingbetaler is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Vooral van een deel van de belastingbetalers.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Ik help het u te hopen, want gij gaat nogal een zaag zijn moest het wat tegenslaan i de uw rot verwende leven. dus vroeg er een einde aan breien is de oplossing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() U hebt niet het minste idee hoe en wat mijn leven is, dus uw uitspraak is nogal zinloos.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() zegt schietboog hoe wij zouden moeten inleveren. tsonge toch, geen greintje levenservaring en zo nen grote bek. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 4 december 2020 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp ook niet waarom je dat erbij sleurt. Je hebt een jaar langer moeten wachten om te gaan werken. En omdat jij dat jaar verloren hebt , is het ok dat nu jongeren om een totaal andere manier ook iets verliezen. En ze mogen vooral niet zagen. Het vergelijk zou nog een beetje kloppen moest jij uw legerdienst opgesloten geweest zijn, en volledig gescheiden van andere militiens. Legerdienst wordt beschouwd als een verloren jaar. Terecht, maar op een totaal andere manier dan wat nu gebeurt bij de jongeren. Ik denk dat er trouwens een heel pak mannen, zich redelijk geamuseerd hebben in het leger. Kwestie van er het beste van te maken. En je zat tenminste niet opgesloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben 52, zelfstandige en door de coronamaatregelen heb ik jammer genoeg heel veel tijd. En misschien nog een kleine tip : probeert u eens wat hoffelijker te communiceren. Want ondanks uw grote levenservaring ontbreekt het u daar nogal aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |