![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hewel, onze behoeders van de wet, die normaal gezien objectief moeten zijn, maar het totaal niet zijn, zien dat anders en drukken hun verkeerde zienswijze door en de mensen die daar tegen reclameren en opspelen worden als godsdienstlasteraars, als haatpredikkers en meer vies rechts afval doodgezwegen of met processen de monsd gesnoerd... Vrijheid van mening staat boven de vrijheid van godsdienst... Laster is iets anders, maar kritiek moet kunnen... Ook al zou ik koude voeten krijgen van pamfletten van Mohamed... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Djeezes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Quickenborne heeft een negatief advies gegeven over de Grote Moskee. En dat is goed.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zolang zijn "negatief advies" zal standhouden.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T'is niet omdat de bron u niet aanstaat, dat het daarom een leugen is.
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.focus-wtv.be/nieuws/350-...oskee-kortrijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oei Zipper. Je mag zo maar niet iemands leefwereld, gebaseerd op extreem anti-denken, onderuit halen.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 5 december 2020 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je al eens de moeite gedaan om die 'propaganda' te lezen ? Je gaat vaststellen dat in veel gevallen ze de vinger op de wonde leggen. Ik spreek me niet uit over de oplossingen, maar de 'gewone' partijen verzwijgen veel of minimaliseren problemen. Politieke correctheid dus. En hoe meer je die linkse politieke correctheid door de strot van de burger probeert te rammen, hoe meer de burger opschuift naar rechts. Het is bijna een fyica wetmatigheid. Actie = reactie Dus als je het VB wil kortwieken, dan volstaat het domweg om te stoppen met politiek correct te zijn. Gezien hoe deze regering tot stand is gekomen zal het niet voor deze legislatuur zijn. De Cr00 gaat zijn carriere eerst nog ten gronde richten. Ik geef u op een briefje dat dit de laatste jaren zijn waar we nog van hem gaan horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft een negatief advies gegeven voor de Grote Moskee. Ik vind dat gezien de gegevens een correcte beslissing. Jij niet?
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het moslimgeloof is een verwerpelijk geloof dat niet past in onze moderne maatschappij met onze waarden en normen. Een negatief advies in deze is dus OK. Zoals het zou moeten zijn voor eender welke andere moskee van dat gatachterlijk geloof. En dat de staatsveiligheid die moslim aanhangers maar goed volgen. Zodat ik niet per ongeluk wordt opgeblazen in een station als ik op weg ben naar/van mijn werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslimexecutieve misnoegd over uitspraken minister Van Quickenborne.
Er zouden al vragen kunnen rijzen in de zin van: Wie heeft de toelating gegeven dat de één na andere tempel het levenslicht ziet in 'ons' land? Wie nodigde al die anderen uit? En daarna gaan zagen en zeveren dat er op bepaalde vlakken wat fout loopt? Dat had je toch zo kunnen zien aankomen of niet? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Executief van de Moslims van België is haar erkenning definitief kwijt. Vermits een erkende godsdienst in ons land een orgaan nodig heeft en de islam er geen meer heeft kan men misschien deze achterlijkste aller religies de erkenning eindelijk ontnemen. De erkenning werd met het oliemes op de keel gegeven. Weg ermee. De islam is geen godsdienst maar een reactionaire allesvernietigende ideologie.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() De Q heeft da goe gedaan.
Het blijft wel een blaaskaak ![]()
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat broebelt gij hier nu weer. Als het van mij afhangt, is in elke moskee afluister-apparatuur geïnstalleerd (enkel af te luisteren door staatsveiligheid). Heeft niks met erkenning te maken.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in een volgende fase bij iedereen die geen lidkaart heeft van het VB?
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt een beentje gegooid en de onderdanen hopen een stukje mee te peuzelen.
Ik vind gratis energie, water en betaalbaar leven veel belangrijker op deze moment. Geef ons beenham en hou de afgebeten kippenbouten.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw natte droom projecteren op anderen is niet netjes.