![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jongere ga ik helemaal achteraan in de rij staan. Ik zou dus maanden niets van plezantigheden mogen doen voor een ziekte die mijn leeftijdscategorie amper treft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Tenzij je zelf in een ernstige risicogroep zit natuurlijk. Want zij kunnen ondanks hun vaccinatie wel u besmetten.
Laatst gewijzigd door denkimi : 8 december 2020 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het land waar ik naar toe moest, legde dat eenzijdig op. En het woonzorgcentrum waar ik een familielid heb, legde enige maanden terug op dat de weinig toegelaten bezoekers een negatieve test, dan wel een verklaring op eer moesten, voorleggen. Ik verwijs naar het begrip: "no shoes, no shirt, no service".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klein probleemke: niet iedereen (in een woonzorgcentrum of ziekenhuis ...) is gevaccineerd. Misschien voor de vaste bewoners van het bejaardenhuis dat zuster overste hen kan 'verplichten', maar zelfs dan nog zijn er de personeelsleden, en die bewoners voor wie een tegenindicatie is (vb. kanker behandeling die bezig is).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik dan eens hun kleuterleidster bezig zag .... met 15 van zo'n monsterachtige energiebommen .... die deed van vanzelf. Iets magisch.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 8 december 2020 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals je (in de middeleeuwen met dit voorbeeld?) in dancing x y of z niet binnen geraakt met kledij zus of zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een prive bedrijf mag dus helemaal niet zomaar allerlei informatie vragen die ze niet nodig hebben voor hun goede werking. Dat is effectief verboden, zij kunnen daarvoor vervolgd worden. Dat was vroeger toch zo, in het fascistische systeem van vandaag betwijfel ik of die wetgeving nog ergens toegepast zal worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als gevaccineerde kan je immers nog steeds besmettelijk zijn. Dat van die verklaring op eer hebben ze er ook maar bijgesleurd omdat ze beseffen dat ze eigenlijk gdpr-gewijs niet in orde zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Straf dat degene die willen dat jongeren 2 jaar van hun leven weggooien om solidair te zijn met de ouderen, dat die nu staan te zeveren dat gevaccineerden voorrang moeten krijgen om op reis te gaan enzo.
Ferm bezig Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 8 december 2020 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, alle gevaccineerde gepensioneerden mogen gratis op het openbaar vervoer.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij moeten opofferingen doen voor iets dat ons amper treft. Als 'beloning' zouden we dan helemaal achteraan in de rij staan bij het terug toekennen van onze vrijheden. De houding van sommige gepensioneerden is echt degoutant en asociaal. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 8 december 2020 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gemakkelijk he, als er geen rekening meer moet gehouden worden met de mening van de kiezer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In normale tijden gebeurt die toetsing door de rechterlijke macht. Het blijkt nu dat de rechterlijke macht dit jaar helemaal geen zin heeft om zijn controlerende functie uit te oefenen. Alles wordt zonder meer goedgekeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet niemand. U verspreidt het hier wel als een Evangelie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beter dat dan massagraven op "opgespoten" eilandjes in de Noordzee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De vaccins zijn er vooral op ontwikkeld ernstige symptomen te vermijden, vooral ivm. de longen. Ondanks dat je gevaccineerd bent, kan je nog best besmettelijk zijn. Ik heb er een link in het Frans bij gedaan zodat u het ook verstaat. https://www.passeportsante.net/fr/Ac...elle-contagion
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er sterven elk jaar ongeveer 100.000 Belgen. Zelfs al zouden de 16.000 corona-overlijdens allemaal extra overlijdens zijn (wat niet het geval is) dan nog hebben we dit jaar nog geen 20% meer overlijdens dan in een gemiddeld jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |