![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, ik heb een hele hoop kerst cd’s en die speel ik nu regelmatig.
![]()
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In plaats van met een deel van de familie zal het enkel met het gezin zijn. En die 'enkel' wil feitelijk niks zeggen. Daar draait het eigenlijk om voor mij.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 10 december 2020 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heerlijk topic:
*De sossen willen een kerstboom met kinneke-Jiezes mentaliteit. *De taalnazi poneert een extra beurt ettefretterij. *Nu nog wachten op De Witte... met een oproep tot 5x volkerenoverloperij. ![]() ![]() Godspeed ![]()
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een plastieken gedrocht in de living, getooid met al dan niet breekbare bollen, blinkende slingers en een snoer (led) lampjes. Desnoods nog een web van glasvezel der over, al is dat een ferme vuiligheid, en klaar.
Hoe ziek in u hoofd kan je zijn? Straks de verzamelde werken van Rotting Christ nog eens laten spelen.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 10 december 2020 om 07:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Meer zal het niet zijn, andere jaren steeds familiefeest maar ja, het is nu wat het is.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha ja, dat kerststalletje...
Dat is bij ons eentje die ik van Sofie, een gewezen buurvrouwtje, heb gekregen toen ik een jaar of 5 en zij +/- 90 was. Met stenen beeldjes en een, ondertussen al twee keer vernieuwd, strooien dakje. Daar heb ik wel nog nostalgische gevoelens bij. Ondertussen is dat ding een halve eeuw ouder. ![]()
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier al twee weken, mijn madam was niet te overtuigen om te wachten tot na st niklaas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rustig... neem nog een hoorn mede, dat kalmeert. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal zich dit jaar beperken tot enkele leuke lichtornamenten.
Verder totaal géén boodschap aan, om een kerstboom te zetten. Ik ben zo géén fan van de Decembermaand. Uni schikt bij deze zijn Ebenezer Scrooge jasje even. ![]() Hé, daar heb je Kermit!!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 december 2020 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier staat hij niet en komt hij niet.
Ik zet wel het stalleke en verdeel de versieringen door de living en de hal. Maar aan een boom begin ik niet meer.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die halve eeuw kan ook wat +/- ziin Marie....
![]()
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij hebben hem sinds maandag. Ik vind dat wel leuk als het avond is. Het enige waar ik altijd keihard tegenop zie is als dat ding weer buiten moet... Uw huis vol naalden en er is ook geen enkele elegante manier om dat ding te verplaatsen. Zucht.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net eno2 herkauwd hier.
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Zo gaan wij bv. op 1 nov. met heel de familie naar het kerkhof en wordt heel de familiegeschiedenis daar verteld wie waar ligt wie wat gedaan heeft meer dan 100 jaar terug, geweldig toch. Denk niet dat den Eno dat kan, ik heb me laten vertellen dat hij de eerste proefbuisbaby was. ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koop een plastieken. Geen gezeur met die naalden En niemand merkt het verschil.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier onlangs overstag gegaan in de Zeeman (had me nochtans voorgenomen van er geen meer te zetten vermits ik het niet echt meer vier) die ik dit weekend in elkaar zal zetten - deze namiddag slinger & led-lichtjes gaan halen id Action; het is gelukkig een kleintje dus zal super snel gefikst zijn, enige wat ik niet heb zijn mini ballen (weggedaan destijds + heel de Action + Kruidvat afgelopen maar helaas alles was al weg & ik had echt geen fut meer om verder te zoeken).
|
![]() |
![]() |