![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet wel, het dwaze plebs dat naar de pravdamedia luistert... De dag dat er verkiezingen zijn is het dan de vraag of ze wel of niet genoeg plebs hebben kunnen bijkweken om hun Belgische onpolitiek erdoor te krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toont aan dat de mensen een krachtdadig Coronabeleid appreciëren.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het toont aan dat overexposure in de media loont
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de rook om Corona is verdwenen, en het failissementen begint te regenen zullen we zien hoe populair die 2 idioten zijn. Politici zijn populair om 2 redenen : - Er komt maar een beperkt aantal heel veel op tv. Die 2 uilskuikens dus - Mensen kennen gewoon geen andere politici. In het land van blinden zijn de 2 eenogen koning. De meeste mensen zijn eigenlijk niet geinteresseerd in politiek, maar kennen natuurlijk die 2 kwieten. Ze scoren dan ook hoog in de polls, maar ik zou eerder zeggen dat het betekent dat ze berucht zijn en niet zo zeer beroemd. In mijn omgeving merk ik ieder geval veel angst door het corona beleid. De mensen bang maken. Geweldig goed beleid is dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De gemiddelde mensen zijn altijd dommerikken. Die polls doen daar weinig aan. Als De Wever veel op tv komt dan stijgt zijn populariteit ook. Ik ben niet te beroerd om dat toe te geven. Ik stem trouwens niet op N-VA. Ik vond hun beleid in de vorige regering beneden peil. Ik neem het hen bijzonder kwalijk dat ondanks het verhogen van de pensioenleeftijd, wat een belastingsverhoging is, ondanks het wegnemen van de korting op elektriciteit, wat een belastingsverhoging is, en ondanks de indexsprong, wat ook een belastingsverhoging is. Ze er nog in geslaagd zijn om de put te vergroten. Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 december 2020 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de peilingen kloppen is een ruime meerderheid tegenstander voor de versoepeling van abortus, in lijn met onze buurlanden.
Het wordt hoog tijd dat de particratie doorbroken worden en het parlement de macht neemt in de nieuwe abortuswet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over negatief nieuws voor hen gesproken mag men dat zeker met een korreltje zou nemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Croo is alvast niet mijn premier, want hij heeft het programma van zijn eigen partij in de prullenmand verwezen om toch maar premier te worden.
hij geeft niets om de Vlamingen, laat staan zijn eigen kiezers, omdat er geen rechtse regering is dat Vlaanderen wenst, maar een extreem-linkse regering. hoe noemen we dat? een Verhofstadt'je! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een volk van politieke onnozelaars, waar ga je dat nog vinden...
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn voorstel om organistoren van grote "lockdownfeestjes" duizenden €'s boete te geven, zal in goede aarde vallen. Hopelijk ook zo bij de procureurs. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitstekend voorstel. En het mag realiteit worden.
|
![]() |
![]() |