![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Belgique is goed in geld uitgeven en niet in besparingen.
Er is dringend geld nodig, veel geld. Probleem is dat de huidige generaties werknemers al zwaar belast worden en er geen marge meer is. We gaan nog veel van die "zotte" voorstellen zien de komende jaren ... Pensioenen , kado's aan de zorgsector , brexit, corona etc.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We betalen reeds 21% belasting (BTW) op alles wat we kopen, moeten we nu nog belasting betalen op het betalen zelf ook? Dat kind is niet gek aan het worden maar gewoon nu reeds gek, schaamteloos gek. Dat ze eerst eens wat besparen of hun rijkelijke, absurde, zinloze vergoedingen allerhande en het teveel van die profiteurs. Ik ben tot nu toe redelijk voorzicht thuis gebleven maar Corona of niet, ik stap mee naar Brussel als het hen eens héél duidelijk moet gemaakt worden. Genoeg is genoeg en trop is te veel, dat zegde Van Den Boeynands reeds destijds terwijl hij met zijn klauwen in de kas zat.
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Politiek toch ......
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 19 december 2020 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In dat weefsel van Loosers zitten geen anderen.
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gaat ge nu al dromend nog beginnen typen ook Pajoske ...?
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat doen ze al lang met ons in het buitenland en als ze alweer een uitgerangeerde bij de EU binnenkrijgen weten ze dat die al blij is op vervroegd pensioen te zitten en geen stokken in de willen zal steken, als hij al aanwezig is. Die Pinxten zat schijnbaar ook meer op vadrouille op ons kosten dan op zijn werk.
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat we haar moeten aanmoedigen om dit voorstel uit te werken in de praktijk.
Een laptop van 1000 € zal, indien besteld in België 1000,1 € kosten. Dat zal ze aan de bron moeten innen, dus krijgen we een minfin plugin in onze browsers om ecommerce bestellingen te doen, of zoiets. Gewoon DOEN, Gwendolien.
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Belast elke cash transactie met 25 %,het zal vlug gedaan zijn met zwart werken.
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom hebben ze ook een chauffeur in dienst; stel dat ze hun rijbewijs nog moeten halen als de meesten van ons dat al zo moeilijk hebben ....
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar weet ik zo direct 5 oplossingen voor .....
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na cashtransactie (25%) houd ik hier 20 euro van over. Ik krijg in het wit 25 euro Na wettelijke belastingen, RSZ en dergelijke houd ik 12 euro over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ga je een cash transactie 25% belasten? Als ik bij iemand 100€ betaal en ik krijg daar geen factuur of rekening voor? Een nog groter alternatief zwart circuit? Of ga je meteen wat afromen als ik cash geld ga afhalen bij mijn bank?
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
allemaal onzin, belast alleen grote vermogens > 1 miljoen €, dan kunnen alle werkenden zonder belasting zoveel zwart werken als ze willen en promoot dat alles digitaal betaald wordt, dwz zonder cash |
|
![]() |
![]() |