![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die hele site is trouwens een aanrader
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paniek, hysterie, totaal irrelevant, teveel bewijs gezien.
Het zijn politici en hun met andermans afgepakt geld gesponsorde aanhangers die elke pas en zijpas van dit virus als volgend excuus voor verdere / blijvende vrijheidsinperkingen van burgers hanteren. Die burgers zelf het precieze tegendeel, en trotseren zelfs de dwingelandij om toch maar normaal te leven. Vandaag gezien in een vreemdelingenwinkel/kruidenier waar ik appels koop (1 euro per kilo), een krappe winkel met 1 U vormige gang tussen de rekken en veel bakken buiten de winkel: de meeste klanten hadden hun gezichtvod onder hun neus hangen, buiten de winkel, nochtans een dwangmondvodstraat, dito. De dwingelandij was nochtans duidelijk gemerkt: de 1.5m strepen op de vloer voor de kassa, en een "DISINFECTANT VERPLICHT" spuitfles, maar die stond aan de aanschuifkant van de kassa, niet de ingang. Er waren 20+ klanten in de winkel, duidelijk boven het nazi rantsoen en een 10 tal buiten. De mensen waren gewoon tegen elkaar aan het babbelen en met de buik tegen de rug aan het aanschuiven. Niemand die die "DISINFECTANT..." aanraakte. Aan de kassa, een jong gastje van pakweg 15, alleen. Die kende klaarblijkelijk de prijzen uit het hoofd, en werkte met de snelheid van een pikdorser door de mais. En zelfs nog multitasken erbij, terwijl de vorige klant hem nog aan het betalen was pakte ie al de appels woog ze en zei me wat ik moest. De leeftijd van een schoolganger en werken als met 20 jaar ervaring aan kassa. Ik moest van het contrast staan kijken en kon me niet inhouden om een duim omhoog te steken. Soms zijn er zo van die gebeurtenissen die de dag goed maken, dit was er zo 1. De wereld leek er even terug normaal. Aangaande het soldatenvolk van de nazi's: die waren duidelijk geinstrueerd om zich als dusdanig te profileren: motards die traag reden door achterbuurtstraten (die ik als fietser sinds de mondvoddwangstraten als alternatieve fietsroute gebruik) en in de winkelstraten auto's die voortdurend uitgestippelde trajecten afrijden tot binnenring en terug. Dus paniek, nee. Dat zie je enkel op de propagandamedia van de nazi's. Waar ze op triomfantelijke (ja lol) toon verkondigen dat de meeste mensen de regels volgen. Dat dit en dat <triomfantelijke toon> "corona proof" is. Moest het buiten op straat zijn dat ik die propaganda zie op een scherm, ik zou verachtelijk op de grond spugen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 20 december 2020 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Idd. Onder druk van de bescherming van hun gezondheidssysteem, zoals elders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een Chinees die een virus wil verspreiden, doet dat niet in China.
Een CIA-agent doet dat wel in China, en liefst vlakbij een Chinees lab voor biologische wapens. Een ongeval is natuurlijk mogelijk, maar ik heb de grote plannenmakers van tamelijk nabij gekend, en toeval is niet vaak meer mijn eerste hypothese.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En je kunt die wetenschappers ook beter geloven dan de zelfverklaarde forumvirologen.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar zijn nu de Londenaars in paniek via alle middelen Londen aan het verlaten. Die gaan het nog wat beter verspreiden. Zolang ze op hun eiland blijven is het OK. Hoog tijd dat de bunkers op Omaha beach terug in gebruik worden genomen om hen te af te schieten voor ze landen. Dank u Duitse bratwurst fretters om ons van die potentiële Albion zeikerds te verlossen. Schiessen verdamd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Once you see it... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geloven, inderdaad, daar komt het op neer
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men gaat in bepaalde landen over tot het sluiten van het luchhavenverkeer met de GB.
Toch zouden er nog boten varen? Ik schreef het ergens al dat er véél autoverkeer was, traject Calais/Jabbeke en verder door. Zag ik laatst nog tal van wagens voorzien van de landcode GB met zen vieren of meer zelfs als admiraalzeilers over die baan racen tegen snelheden om u tegen te zeggen. Best eigenaardig dat het virus juist daar muteerde, in een land dat niet eens meer bij de EU thuis hoort. Dat ze daar hun plan eens trekken zou misschien kort bochtenwerk kunnen zijn alhoewel zij zelf uit de EU gegaan zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Auto's, boten, vrachtverkeer... alles gaat op slot naar & van de UK.
Ook het vrachtverkeer, en dat zal pikken denk ik met de naderende Brexit.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrick is een wetenschapper. Eentje met meer verstand in zijn kleine teen dan sommige zelfverklaarde tv experts.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen dat is niet zo, dat is enkel en alleen uw perceptie omdat jij verkiest om enkel en alleen naar die "virologen" te luisteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vluchten voor de harde lockdown tier 4.
![]() |