![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wist niet dat de regels rond het dragen van mondmaskers en samenscholingen slechts een "verzoek" en een "advies" waren van de overheid. Of gelden er voorrechten voor bepaalde religieuze groepen ivm Corona?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Urk heeft vis en God. Het eerste zorgt voor een gezonde dosis omega 3, het tweede voor grote families en dus jonge bevolking. Belangrijke ingredienten om geen tot slechts slapjes Corona te krijgen als gemeenschap.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 december 2020 om 02:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() In kerken en moskeeën hoeft de mondkap niet op. Vooral kerken zijn besmetters. Namelijk deze club houdt van zingen. Moslims luisteren vooral — en bonken met hun hoofd op de grond. Minder besmettelijk. In dit geval een voorrecht om tot een minder besmettelijk geloof te behoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja Urk, nu noem je daar ook weer wat.
Dat was vroeger een eilandje zowat midden in het IJsselmeer, nu aangesloten aan land door de grote werken daar die van de helft van het IJsselmeer land gemaakt hebben. Overwegend vissers en een héél speciaal volkje daar, helemaal op zichzelf en nogal ruw. Maar het is bij ons niet beter, ik heb niets tegen de Joden maar ook zij mogen zich aanpassen aan het land waarin ze leven; https://www.hln.be/antwerpen/bijeenk...-wet~ac8aca3d/ En als dat niet in strijd met de wet is dan trekt die wet op niets, maar dat hebben we nog gezien ....
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nede...rona-predikant
De dominee en de burgemeester lossen het daar wel op en God doet de rest daar hebben ze Den Haag niet nodig.
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Urk loopt ook niet bepaalt veel risico, daar 50% er jonger is dan 25, als gevolg van hun kroostrijke gezinnen. Veel oude mensen in de kerken, maar goed, het zal er relatief snel uitwoekeren niettemin.
Mathias Declercq vergeleek hen eens met het dorpje van Asterix en Obelix dat zich weet stand te houden tegen de invloeden van het Romeinse Rijk (de Nederlandse Overheid in Den Haag). Best fascinerend dorpje daar. Zijn boek 'De ontdekking van Urk' is trouwens een aanrader. Laatst gewijzigd door Weyland : 27 december 2020 om 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201225_95483884 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat trouwens ook gezegd toen de besmettingen hier aan het stijgen waren en ‘men’ zei dat het aantal doden constant bleef. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 27 december 2020 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ergens goed dat ze protestants zijn en niet katholiek, anders zouden we terug flagellanten gaan zien in de Lage Landen. Of eerder jammer...
![]() Al zouden de Joden wiens groepsactiviteiten af en toe stopgezet worden door de Antwerpse politie kunnen gezien worden als slap afkooksel van die oude tijden, maar toch appels en peren hoor. Laatst gewijzigd door Weyland : 27 december 2020 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat al gezegd, het aantal doden moet FLINK omhoog om dit achter de rug te krijgen en de 99% terug een maatschappij die naam waardig, te geven. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 december 2020 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me lastig om met zo'n cijfers mensen aan de schrik of het mondmasker te brengen. Hoe kleiner de gemeente, hoe duidelijker de hoax. Corona is geen Ebola op steroïden. https://coronadashboard.rijksoverhei...enhuis-opnames |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prijs de Heere! Dat gezegd zijnde: https://www.destentor.nl/regio/nog-n...ente~a728c4ad/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Urkers zijn strenggelovig, maar dom of gek zijn ze niet hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk eens in 2015: In 2015 was de toename in het aantal sterfgevallen het grootst (147.100 doden in 2015 ten opzichte van 139.200 doden in 2014). Toen waren er 7900 meer doden dan het jaar ervoor. Half van wat Nederland dit jaar als "effect" heeft, met alle gekke poespas. Het griep vaccin was mislukt in 2015, he. Voor de helft van het huidige aantal "extra doden" hebben we toen ook zo enorm veel maatregelen genomen he. Herinner U die lockdowns in 2015. Het aantal doden in Nederland stijgt. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 27 december 2020 om 21:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze hebben 120 sterfgevallen maar ik vind geen vergelijking met griepjaren 2015 en 2018. Urk Er overleden 120 inwoners van week 1 t/m week 49. In dezelfde periode vorig jaar waren dat 83 inwoners. Dat is een ontwikkeling van 44,6 procent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet eerlijk toegeven, ik ben zelf nog nooit besmet geweest van een virus in een kerk. Is dit toeval of spelen er wel degelijk hogere krachten mee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze Urk hermetisch afsluiten !!
https://litreactor.com/sites/default...psons-dome.jpg https://img.ifunny.co/images/d2e481e...6051b56b_1.jpg Citaat:
![]() Ga eens naast een besmet persoon zitten , en knuffel die ook !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |