![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2 weken incubatie+ 2 weken besmettelijkheid en dan doodvallen. het is een te lomp virus om uit een labo te komen, denk ik dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind de toevalligheid toch wel groot dat het precies is in de place to be voor onderzoek met sars-achtige corona virussen dat er een wereldwijde pandemie van een sars-achtig corona virus zou begonnen zijn. Alles kan, he. Maar mocht er plots een hoge radioactiviteit in de buurt van Doel aanwezig zijn, zou het dan logisch zijn dat de kerncentrale van Doel daar niks mee te maken heeft, en dat in vraag stellen zou "complot denken" zijn ? Het meest bekende labo ter wereld dat onderzoek doet, en manipulaties doet aan de inter-soorten overdracht van sars-achtige corona virussen staat in Wuhan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar was een studie over:
https://www.shirleys-wellness-cafe.com/Aids/AidsOrigin Er is nogal wat gecomplotteer bij, maar over die vaccinatie productie had ik ook al gehoord. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 januari 2021 om 06:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb ik weer teveel naar de Resident Evil movies gekeken? ![]() Het éne is het virus en het andere is het vaccin of zou dat kassa/kassa zijn? Covid-19 wereldbevolking wat uitdunnen, want er was een wildkweek aan de gang, in sommige continenten? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2021 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil men een OORZAAK (droog wetenschappelijk) vinden of wil men een SCHULDIGE(politiek) vinden.
De volksrepubliek lijkt besloten te hebben dat het tweede het doel is,maar schiet zichzelf nu in de voet....... En vanaf heden zijn de wildste complottheorien even goed als het gedegenste wetenschappelijk gefundeerd GISwerk...Want naarmate de tijd verstrijkt kan er niet veel meer uitkomen vrees ik.... NU nog afkomen met bepaalde vergunningen die niet in orde zouden zijn is.....ach....moet er nog commentaar bij? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 7 januari 2021 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het feit dat China niet heel happig is, laat mij toch wel denken dat "de natuurlijke oorzaak" minder en minder waarschijnlijk wordt. Je zou anders toch geen enkel probleem hebben om te achterhalen welk beest nu gezorgd heeft voor dat virus, niewaar. Ik kan niet begrijpen dat China ten eerste zelf niet zou gaan zoeken, en ten tweede, elke wetenschappelijke hulp niet zou apprecieren, als het hem gaat om te vinden welke het natuurlijke pad is langs hetwelke dat virus tot bij de mens is geraakt, niewaar. Zelfs al komt er een commissie uw labo's doorneuzen, als je zeker weet dat het niet van daar komt, kan dat enkel maar gunstig zijn om de "het is geen ongeluk" stelling door een extra buitenlandse commissie te laten bevestigen (als er immers geen ongeluk was, zal die commissie dat niet kunnen vinden he). Het is onverklaarbaar dat China niet volop mee zou werken aan opsporingswerken voor de oorsprong van het virus, tenzij ze iets te verbergen hebben. Het kan natuurlijk zijn dat wat ze te verbergen hebben, is dat ze het laten uitwoekeren hebben. En als je naar "de oorsprong van het virus" gaat zoeken, zal je dat wel rap uitvissen, dat het uitgewoekerd is he. Dat zou binnenlands wel voor problemen zorgen, als zou blijken dat ze het goed laten woekeren hebben, en dat gans die lockdown voor de show was. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 januari 2021 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik val van mijn stoel, het is zo overtuigend. Mijn complotgeest dacht dat het een wapen tegen homofilie was. Hoe dan ook, je zou voor minder nieuwe vaccinatieprogamma’s wantrouwen.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De kans is dus groot dat een volgende virus uitbraak uit Afrika of Brazilië zal komen. Ik vermeld ook nog even dat er via Zaventem dagelijks Bushmeat wordt ingevlogen, vlees dat vaak in onhygiënische omstandigheden wordt bewaard en drager is van allerhande organismen. Controle is naar goede Belgische gewoonte veel te beperkt.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 7 januari 2021 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja het is tragisch waar.
Je wilt niet weten wat ik denk te weten daarover. Maar we weten allemaal bijna wat zij denken dat wij niet weten.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien dat men eens in het verleden kan spitten waar China wel onderzoeken heeft toegelaten. De kans dat ze overigens zelf dit virus ontwikkeld hebben is zogoed als onbestaande. In het slechtste geval is er eentje ontsnapt uit een labo na onderzoek op vb. een vleermuis door op een mens over te springen of zoiets.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut, ik geloof ook helemaal niet in kwaad opzet. Maar een labo ongeluk lijkt mij wel heel plausibel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook eigenaardig dat de Fransen die het lab hadden opgericht onder voorwaarden er steeds een voet tussen de deur te mogen hebben er de laatste jaren niet meer binnen mochten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er een natuurlijke oorsprong is, dan is er geen 'fout' gemaakt he. Dan is niemand schuldig aan wat dan ook. Dat is namelijk iets dat geregeld gebeurt en waar men niks kan tegen doen.
Laatst gewijzigd door patrickve : 8 januari 2021 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn echter geen chinezen. Schuld of geen schuld, imago speelt een rol. Stel je voor dat we in de geschiedenisboeken moeten lezen dat het virus uit China kwam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is EXACT wat er in de geschiedenisboeken zal staan,tenzij die boeken straks niet alleen gedrukt worden in China (zoals momenteel) maar ook kompleet opgesteld natuurlijk(zoals momenteel nog niet)... |
|
![]() |
![]() |