![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, het is een sterke verbetering, en het vernietigen van elke vorm van zware industrie is ook een enorme vooruitgang in "luchtkwaliteit". Maar dat veranderd niets aan het feit dat ik geen voeling heb met Vilvordistan. Mijn echtgenote en ik hebben hier een zelfgebouwde bunker tenmidden van een hoopje tapijtkoppers, en een reputatie die "niet slecht" is.
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Far West en de stank die er blijft hangen op regenachtige dagen. Toegegeven. De prijzen van de huizen waren in Vilvoorde een stuk lager. Laatst gewijzigd door Rudy : 16 januari 2021 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ps: ik ken Vilvoorde ook vrij goed. Ik ben opgegroeid in Woluwe. Das maar een boogscheut van Vilvoorde.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Horse House was er zo een. Altijd reserveren. Fantastisch vlees. Ik ben er een drietal keren geweest. De tweede, de naam ontsnapt mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die geur kwam ofwel van PB Gelatines (die viel nog mee) of die kwam overwaaien uit Grimbergen, van de opslag van een paar ton compost (die was absoluut niet te harden).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was toch wel populair. Ik ben er zelf nooit geweest. Wij gingen naar Horse House. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar rond de Macro kon het serieus stinken.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ging er vroeger mosselen eten in het restaurant ernaast. Laatst gewijzigd door Rudy : 16 januari 2021 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het andere paardenvlees restaurant is "de Kuiper".
Ik kom regelmatig in beide restaurants. Kwa eten en comfort, redelijk gelijk voor me. Sfeer is wel totaal verschillend. De Kuiper is relax formal , The Horse House is chaotic fun. In veel gevallen prefereer ik de relax formal. Voor chaos blijf ik gewoon thuis.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 16 januari 2021 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Ik vind madammen met een bloemkoolkapsel maar vervelend.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eigeluk zennek eun gemokt deur een marsmanneke die reloatie had meej iemaand komende van Proxima Centauri c ![]() 't Leste van de zak !! Ons moe zei da' ze'r genne mer als maa moest hemme ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom naar het schijnt uit mijn moeder. (van horen vertellen)
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Horse House was inderdaad een beetje chaotic. Met een beetje geluk kon je ook paardenvlees naar huis meenemen voor stoofvlees. kwaliteit. Ik snap wel wat je bedoelt. Ik prefereerde kwaliteit. En in Horse House was het steeds reserveren, op welke dag ook. Het restaurant is ook niet zo groot. Vader hield de klanten bezig, de zoon een nurk van een kerel in de keuken waar niet tegen de praten viel, maar wel goed kookte. De kwaliteit was prima. Ik zat er graag. Ik heb, hoe gulzig ook, mij ooit geriskeerd aan een paardensteak van 500 gram. Te veel van't goei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn echtgenote en ik arriveren, we hebben plaats. Maar voor grotere groepen doen we dat met plezier, kwestie van onze kennissen geen probleem te bezorgen.
![]() |