![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ma doet nog steeds mijn was, ik ga die nu brengen mijnheer de agent?
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 januari 2021 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Schitterend ...
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onvoorzichtige mama na skivakantie, 5.000 mensen in quarantaine in Edegem en Kontich
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210118_95413689 HBVL 18-01-2021 Dat de leerlingen en het personeel van basisschool OLFA Elsdonk in Edegem en de middelbare school Sint-Jozef in Kontich én hun gezin in quarantaine moeten, is het gevolg van een besmetting door een moeder uit Edegem. De vrouw was op skivakantie gegaan en zo verspreidde het virus zich via haar dochter ook op een ander meisje van de school. De twee scholen zijn gesloten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voor reizen ver en fijn, moet je bij de Fred zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Merk je ook het verschil op. Normaal zouden ze contact tracen, en in scholen sloot men 1 klas ofzo. Nu sluit men de hele school en stuurt men iedereen naar de testbank. Ik zei in een andere draad al dat ze wel dingen gingen verzinnen om het aantal testen hoog te kunnen houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vreemd verhaal trouwens, bij mij weten kun je als belg enkel in zweden gaan skiën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is klare taal. Benieuwd wat onze politiekers zullen vertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Waarom knipperen bij jou de RODE lichten?
Heb ik ergens laten vallen dat het om een plezierreisje zou gaan?
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit zo veel gespaard als tijdens het laatste jaar ![]() Alles wat ik eet of drink komt uit de winkel. Het is momenteel niet beter in het buitenland dan hier. Ik begrijp mensen die om essentiële redenen in het buitenland moeten zijn. De rest aan buitenlandse trips zou moeten worden verboden. Controle bij vertrek, niet bij terugkeer wegens hopeloos gepalaver, zeg maar vijgen na Pasen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alexander De Croo was niet beschikbaar voor commentaar omdat hij momenteel aan een 14-daagse cruise in de Caraïben deelneemt.
![]() |
#35 |
|
![]() Ik maak wekelijks een korte trip naar België, voor mij het buitenland, iets minder dan 48 uur. Nog nooit een controle gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ? Zijn we allemaal VB ers geworden ? Eigen virus eerst ? Geen multiculturaliteit bij het virus gebeuren ? Enkel virussen van eigen bodem ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De boodschap is dat ieder zo veel mogelijk thuisblijft. Jammer, maar helaas. Daar ga je niet dood van. Er is geen verbod. En dus anderzijds wordt verwacht dat je bij terugkeer in quarantaine gaat. Dit is een lachertje om de eenvoudige reden dat de controlemaatregelen ondermaats zijn. En zoals eerder gezegd, ieder vertelt wat hij/zij wilt. Het mag gezegd. Deze situatie toont aan hoe gebrekkig de coherentie binnen Europa is. Daar zal nog veel over worden gezegd en geschreven. Ik zou ook graag de vlieger naar Spanje nemen. Daar ben ik minstens even veilig als hier. Maar, ik hou niet van die zever achteraf bij terugkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Ja, wij niet op vakantie mogen gaan, maar ondertussen wel asielzoekers hier binnenlaten. En die kunnen wel eens wat meer meebrengen dan corona.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die twee weken skivakantie heeft me toch goed gedaan anders ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is altijd geweest, van in quarantaine gaan en 5de dag laten testen en indien negatief kon je terug gaan werken. Nu hebben ze daar 10 focking dagen van gemaakt en moet je 2 testen ondergaan. Wat de logica daarvan is weet ik niet. |
|
![]() |
![]() |