![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Keuze hebben we niet en we zullen onszelf moeten beschermen door onszelf zoveel mogelijk te beschermen volgens de regels... Ik ben gepensionneerd en voor mij dus geen probleem... maar wat met de jeugd die hun leven nog moeten maken??? Geen werk, geen geld, geen toekomst... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zei Jaweh tegen Mozes in het braambos??? "ik ben, die ben"... Dat is voor mij de opening naar een verder leven... Nl. 'ik ben' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jef Hoeyberghs heeft vaker gelijk dan die leugenaars. “The lifting dermatologist” is ook iemand die aandacht verdient, is wat serener dan Jef ![]()
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 23 januari 2021 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wij zijn immens fortuinlijk en tegelijk onfortuinlijk in België dat wij een petrischaal zijn voor de hele wereld. Het is toch wel bijzonder toevallig dat de productietekorten in Europa en ver daarbuiten van zowel het Pfizer als het AstraZeneca vaccin terug te voeren zijn naar 2 individuele bedrijven in ons land, eentje in Vlaanderen en een in Wallonië, niet? Wie de wereld wil begrijpen moet eens kijken naar niet-lineaire dynamische systemen, meer bepaald fractalen, zelfgelijkende figuren die je met wiskundige formules kan beschrijven Laatst gewijzigd door discuz : 23 januari 2021 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hewel indien de mensen veel meer en meer die ingesteldheid hadden en niet verwachten dat alleen de dokter, de medicamenten, de behandeling hen wel zouden redden.... de besparingen in de sociale zekerheid zouden enorm zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het perverse van deze agressieve brulkikkers is dat zij heel goed weten dat het de zwaksten zijn die het meest gezondheidsrisico zullen opstapelen, net zoals het de zwaksten zijn die het eerste slachtoffer zijn van een economische crisis. Zij vinden dit helemaal niet erg. Het zijn predatoren, die alleen geloven in de wet van de jungle. Ze zijn alleen bezig met competitie, haantjesgedrag, anderen letterlijk en figuurlijk kloppen en uit de weg ellebogen. Het ergste aan dit als libertair gewauwel vermomde egoïsme is dat deze zelfverklaarde 'Masters of the Universe' de mens als vele malen superieur beschouwen en die mens grondrechten toekennen, terwijl hun gedrag en de competitiviteit die ze stimuleren datgene is van de meest huiveringwekkende roofdieren en pathogenen in de natuur. Bah! Aan alle gelijkdenkenden, word gewoon eens een volwassen mens, misschien, in plaats van een volwassen rat of een gemuteerd virus? Laatst gewijzigd door discuz : 23 januari 2021 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
En het vaccin heeft geen enkele negatieve bijwerking volgens u?
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan zijn dat het niet te doen is; maar voor mij lijkt het te ingewikkeld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Het is toch 0 risico dat men nastreeft met de maatregelen? Geen enkel dode is aanvaardbaar is toch het mantra?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar enkel om wille van economische groei wil ik niet mijzelf afstompen... Of begrijp ik u verkeerd??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
I don't like the guy ... I don't like his style ... I don't like his behaviour ... ... Maar wat hij zegt raakt wel wal, in vele van de zaken die hij aanhaalt slaat hij nagels met koppen.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Genetische gemodificeerde organismen zijn geen mensen meer.
Best vermijden.
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen intelligent design, maar gewoon de weg van de minste weerstand, volgens een heel simpel recursief principe. Let wel, op hele kleine en hele grote schaal klopt dat niet meer, maar 'to all practical purposes' kunnen we het daarmee wel doen als mensheid. Want het werkt al miljarden jaren zo, iets levends dat meer sustainable is, kennen we niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geflipte wetenschap feitelijk. In gewone taal, stoppen als mens.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 januari 2021 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |