![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu gaan we eens heel hard met die hun smoel lachen als al die brave gevaccineerde burgers ziek worden van covid-20 he. Citaat:
Jaawadde, daarvoor moet ge universiteitsprofessor zijn, om uw lessen over evolutie vergeten te zijn en die in een TV studio lijken te ontdekken. Hij leek "ongerust" over deze "evolutie". Den onnozelaar. Ik denk dat de enormiteit van het falen van hun Groot Plan begint te dagen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zag gisteren een boodschap van De Croo voor de jongeren. Wat zeemzoete praat over hoezeer ze de jongeren nodig hebben om mee te strijden (oorlogsretoriek - deed me direct denken aan die affiches van het leger: 'we want you'), gevolgd door de hoopgevende boodschap dat het einde in zicht is (hoezo in zicht? echt?), wel moeten we nog even volhouden.. en dan de finale: het einde wordt het begin van bijzonder mooie tijden. Nog straffer: het worden zulke mooie tijden, zoals we ze nooit eerder kenden. Ziedaar: pep-talk van een schimmige dweil.. En ik ben ervan overtuigd dat die man zijn eigen praat niet voor serieus neemt. Ik denk dat die ofwel stilletjes door de grond zakt van schaamte ofwel zichzelf op de borst klopt voor zoveel knap acteertalent. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 24 januari 2021 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zou pas echt erg zijn als ze nu al zouden weten dat het vaccin niets afdoet tegen deze nieuwe varianten en dan toch nog willen doorgaan met iedereen te vaccineren gewoon omdat ze hun fouten niet willen toegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door alpina : 24 januari 2021 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik lach er nu wel mee maar eigenlijk is dat onbegrijpelijk en intriest. Vooral omdat er anderen (Boudry bv) zijn die hebben opgeroepen om expertise vooral niet in vraag te stellen. Een grote meerderheid van de experts waren het volgens hem allemaal 100% eens over wat er aan de hand was en wat er moest gebeuren. Echt een naief kind op dat vlak... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Variant hier en daar en systematisch conditioneren ze u naar hun new world order. Onder het mom van de new normal. Ze gaan op termijn met eugenetica tussen komen. Mensen die dat beleid voeren zijn geflipte psychopaten. Geloof mij, als ge ze zou zien voor wie ze echt zijn in hun hart, het zou uw maag binnenstebuiten keren. Het agenda was al gemaakt en alles verloopt volgens plan. Er is reeds een doel en het enige dat moet gebeuren nu is dat systematisch inlepelen door massa herhaling. Het is een complot tegen de mensheid, de geest van the anti christ. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom een probleem hebben met wie zich niet wilt laten vaccineren ? Hoe meer weigeraars hoe meer anderen de kans krijgen. Weigeraars zouden wel als dusdanig moeten worden geregistreerd, zodat ze hun plaats in het ziekenhuis niet kunnen opeisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Der Untergang. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 januari 2021 om 05:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Want dat is uw redenering he: wie zou er anders in het ziekenhuis de plaatsen bezetten, als niet-gevaccineerden niet binnen mogen ? ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 25 januari 2021 om 05:42. |
|
![]() |
![]() |