![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.rechtnet.nl/rechtsgebied...chte-detentie/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar maanden overbrugging met een uitkering of zo. Een faillissement kan heel diep gaan. En een faillissement vermijden door zelf te stoppen kan ook heel duur worden. En dat is nu overal het probleem wel denk ik. Stoppen kan niet wegens geen financiën en overschakelen ook niet om dezelfde reden. En na een failliet is heropstarten ook niet zo eenvoudig.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eens zien hoeveel bedrijven er uiteindelijk gaan omvallen. Die 100.000 eerste zullen er nog een massa andere meeslepen. Met een beetje geluk gaan de ogen van de covid fascisten dan open, maar ik vrees ervoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar men kan zich beter verzekeren. Natuurlijk kost die geld. Binnen de horeca zijn veel bedrijven reeds beperkt overgeschakeld. Maar voor hotels en cafe's is dat onmogelijk. En de concurrentie binnen de afhaal is enorm. Maar zoals ik reeds maanden geleden heb gepost; het sluiten van de horeca heeft een grote invloed om heel onze economie. Want achter de horeca zit een hele industrie. Gaande van drankproducenten tot onderhoudsdiensten en adminstratiediensten. |
|
![]() |
![]() |