![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Och ik maak er mij niet druk meer om. Ik heb de Vlaamse partijen niet gehoord als een blauwe liliputter via Stedenbouw mijn gronden in een vol dorpscentrum omgetoverd heeft tot pattengrond. En ondanks geweten was dat ik voor VU en NVA meer gedaan had dan eender wie in mijn woonplaats heeft er niemand voor en na de feiten de moed gehad om zijn bek open te trekken. Het hoefde toen niet en het hoeft nu ook niet meer. Veel beloven en uw eigen mensen kloten is niet de strategie die kiezers zal aantrekken en nog minder gesmaakt za worden door de verdedigers van de Vlaamse zaak. Ze kunnen dus de pot op. Dat ervan komt wat wil maakt voor mij niks meer uit. Ze zullen het ditmaal zelf mogen oplossen. En overwegende dat er in het verleden door mij zo dikwijls is ingegrepen verwacht ik er niet veel meer van. De Wever heeft in Antwerpen gesetteld en voor het overige is de rest van het land in de vuilbak beland voor wat betreft goed bestuur. Ik moei mij al jaren niet meer met hoe de NVA bestuurt. Ze hebben geen tijd om te besturen. Hun eigen zak vullen primeert. En voor het overige is de NVA altijd een partij geweest waar overlopers belangrijker waren dan de eigen leden die zelfs de partij hebben gesticht. Ik heb er mijn mening over en ik doe zelfs de moeite niet meer om anderen te overtuigen. Waarom zou ik ook ? Ze mogen er trouwens fier over zijn over hun daadkracht en besturen in het verleden. En wat het heden betreft zeg ik nogmaals dat die zogezegde Vlamingen mij beter met rust zouden laten. Nee is nee. Voor mij is en blijft een woord een woord. Laatst gewijzigd door werkman : 31 januari 2021 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar wat je er in meetelt. citaat: Ook de zesde staatshervorming heeft een impact, met name door de regionalisering van een kwart van de personenbelasting. Daardoor verdwijnt ongeveer 10 miljard euro uit de perimeter van de studie en verkleint het relatieve overgewicht van Vlaanderen in termen van inkomsten uit de personenbelasting. Op die manier is er dus ook een daling van de transfer. Laatst gewijzigd door reservespeler : 31 januari 2021 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan best zijn. Heb je daar ergens een bron van ?
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 31 januari 2021 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook niet vergeten dat deze studie gebaseerd is op het misleidende woonplaatsprincipe.
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Genoeg om voor iedere Vlaming een appartement met zeezicht te kopen in Spanje.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.statistiekvlaanderen.be/...-2000-2020.pdf De grote winnaar bij onafhankelijkheid is Brussel, de grote verliezer Wallonië.
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Makakken buiten! Dat is toch hun oplossing voor alles?
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ge dat maar weet, we kankeren op de tranferts maar geven dubbel zo veel uit aan ontheemden die ons hier het leven zuur maken.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij zal daar zelf het meeste vruchten van plukken en laat Uw ideaal van een onafhankelijk Vlaanderen niet vallen wegens een onrechtvaardige behandeling door een politieke partij. Een politieke partij ,welke het ook is ,is slechts een hulpmiddel om ons doel ,een onafhankelijk Vlaanderen ,te bereiken en mag nooit een doel op zichzelf zijn waarvoor de rest moet wijken. Politieke partijen komen en gaan maar ons doel zal nog veel langer bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of is het een pure gok voor de stemmingmakerij ?
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |