![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de-gou-tant
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() zwaar overdreven, tenzij het 'gekende' veelplegers waren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En dan worden enkele snotneuzen die een feestje bouwen zo hard aangepakt, schande.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 16 februari 2021 om 13:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De meeste van hen leefde al enkele jaren in concentratiekampen voor bejaarden, vaak zelfs met vergrendelde deuren. Daarnaast hebben die geen last meer van de coronamaatregelen, want ze zijn dood. Nu, zo'n 12 jaar geleden gaf in mijn kinderen thuisles. Ik stuurde ze niet naar school. Toen kreeg ik te horen dat ik verhinderde dat mijn kinderne sociale contacten leerde opbouwen. Dat ik verhinderde dat mijn kinderen leerde samenwerken. Terwijl ze bij de scouts waren, bij de turnkring waren en naar de muziekschool gingen. Volgens de rechtbank maakte ik van mijn kinderen asociale gevallen. Vandaag kregen de kinderen in heel België thuisonderwijs. Ze mogen niet naar de jeugdbewegingen of buitenschoolse activiteiten. De staat maakt van de jeugd dus allemaal asociale gevallen. En de rechtbank overtreed door haar handelswijze Ne bis in idem Door de opsluiting waren de jongeren al gestraft en mocht de jeugdrechter geen 2de straf meer opleggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minderjarigen in doorgangscellen.
Ik wist zelfs niet dat je zomaar minderjarigen mocht opsluiten. Degoutant is nog zacht uitgedrukt. En de reacties ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit moet echter op een menswaardige manier gebeuren en er moeten reden zijn voor de aanhouding. De beslissing van de jeugdrechter om snelrecht toe te passen is geen reden om de opsluiting te rechtvaardigen. Ook de eis van de procureur dat de jongeren nog dezelfde nacht zouden worden ondervraagd is niet gerechtvaardigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Puur politiestaat, belachelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja... en grote bestanden aanleggen met informatie over de betrokkenen. Bij de SS waren ze destijds daar ware meesters in. Ze hadden wel nog geen computers maar hun Kartei was om U tegen te zeggen. De Stasi van de DDR was evenzeer zeer degelijk. De "behandeling" die u voorstelt: hmmm... daar had de SS nog iets kunnen van leren.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Patrickve wil de SS-ers en degenen die met hen hebben gecollaboreerd executeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk draai ik de zaken om. Het morbide proza dat Patrickve de voorbije maanden hier regelmatig op het forum gooit past wonderwel in het gedachtegoed van de NSDAP.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hele dunne laagje vernis op uw Drang nach Fascismus is ondertussen duidelijk. Ik stel dat al die onnozelaars die collaboreren met onze ongelofelijk dictatoriale dwingelanden en die staan te juichen omdat KINDEREN in cellen worden gestopt omdat ze VRIENDJES ONTMOETEN, nog veel erger zijn dan al dat gespuis dat stond te juichen toen er weer eens een verborgen jodenfamilie werd verraden en opgepakt, en wij hen dus, bij de bevrijding, op hetzelfde of een erger barbaars lot zouden mogen trakteren als al die collaborateurs met die fascisten die ons land ook op stelten hadden gezet zo een 80 jaar geleden met hun barbaarse idiologie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die snotneuzen zich heel onbehoorlijk gedroegen naar de politie toe, bij het eerste contact. Dat zou wel eens de 'sfeer' kunnen zetten hebben.
Dat is één. En twee is: namen noteren en dan rustig de boete afwachten, is - zo vertelde die gast in het nieuws - onmogelijk. Niet voorzien in het jeugdrecht. En drie: wat is er eigenlijk gebeurd? Die gasten hebben "een nachtje doorgedaan". En ochgottekes, in afwachting om voor de jeugdrechter te verschijnen, in een cachot moet wachten. Okee, heel streng. Maar hoe lang zijn den Dweil en de Geldverbrander al aan het orakelen dat het menens is met de maatregelen? Moet ge dan nog pamperen? Okee, tegenover de "media-genoemde jongeren" durft men niks te doen. Dat is de echte schande.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 16 februari 2021 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gaat dus niet zoals die snotneuzen van 14 jaar in een cel gestopt worden om daarna dan in snelrecht voor een rechter gebracht te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Over reden : akkoord, het is absoluut overdreven om jongeren enkel daarvoor op te pakken. Over de behandeling : dit is zeker ok. Ze kregen boterhammen 's morgens, maar blijkbaar is dat "geen eten" ![]() ![]() Als ze dit "mensonwaardig" vinden, een paar uur in een doorgangscel zitten, dan zijn het inderdaad verwende kleuters die beter dichtbij mama's rokken blijven. https://www.ad.nl/buitenland/antwerp...uild~a482e757/ Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 16 februari 2021 om 15:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een land waar kinderen de cel in moeten omdat ze hun vriendjes zagen, is totaal doorgedraaid, en de verantwoordelijken daarvoor, en gans hun aanhang moeten zo snel mogelijk geexecuteerd worden, liefst op een gruwelijke manier, zodat geen enkele andere despoot het in zijn hoofd haalt om ooit nog zoiets uit te halen. Het wordt echt hoog hoog tijd dat al die maatregelaars een gruwelijk einde kennen. Na de bevrijding natuurlijk. Eens zal duidelijk worden wat voor een bandieten het waren. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 februari 2021 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In vele gevallen loop je na minder een uur al terug vrij rond. Je krijgt dan later een boete toegstuurd als het inderdaad verboden wapendracht was. Als meerderjarige op een verboden feestje krijg je een boete van 250€ en loop je na 5 minuten al terug vrij rond. Een aanhouding gebeurd enkel op last van een procureur, de politie is enkel de uitvoerende macht. Wat er met die jongeren is gebeurd, is gewoon machtsmisbruik van de procureur en de jeugdrechter Men kan immers geen boetes opleggen aan minderjarigen, enkel aan hun meerderjarige voogden(ouders). De procureur stond dus eigenlijk machteloos tegenover de -16 jarigen. Want hij kan en mag ze niet behandelen als volwassenen. Hij kon ze niet doorverwijzen naar een gewone rechtbank en hij of de jeugdrechter kon hen niet doorverwijzen naar een jeugdinstelling, daar zij geen strafrechtelijk misdrijf hebben gepleegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |