![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is het voordeel van dictatuur, je hoeft geen rekening te houden met de waarheid. Je sluit gewoon iedereen die je tegenspreekt op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De natte droom van de coronafascisten.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben het virus gans het jaar getrained om besmettelijker te worden, want we hebben het hindernissen van besmetting opgelegd. Je moet dus niet verwonderd zijn dat het virus van deze lente even goed zal gedijen in de omstandigheden met al dat gemaatregel, als de versie van vorig jaar zonder al dat gemaatregel. Het is gewoon een wapenwedloop tussen ons gemaatregel, en dat virus he. We kunnen ons dus aan een vergelijkbare golf verwachten, maar deze keer met maatregelen. Vorig jaar hebben we het virus geleerd om besmettelijker te worden, en een beetje om immuunontwijkend te worden. Dit jaar gaan we het vooral leren om, nu het besmettelijker is en doorheen onze maatregelen kan, tegen onze toenemende natuurlijke en/of vaccinale immuniteit te kunnen en dat te ontwijken. Daarvan zullen we het resultaat uiteraard pas in de volgende golf in november zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aantal coronabesmettingen blijft toenemen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afnemen, toenemen?
Make your choice he. Precies mijn bankrekening. Hoe meer die toeneemt des te meer ze afneemt.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 26 februari 2021 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.worldometers.info/corona...untry/belgium/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
op 22 februari was er inderdaad een kleine piek in vergelijking met de afgelopen weken. voor de rest blijven we gewoon op hetzelfde plateau waar we al 2 maanden zitten. in januari hadden we net dezelfde bangmakerij, net dezelfde leugens, en net dezelfde mensen die erin geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is juist dat men objectief gezien op dit ogenblik met de Belgische cijfers helemaal niet van een stijging kan spreken: als die er is zit die in de ruis.
Maar normaal gezien zou het heel eigenaardig zijn mocht die zich niet aandienen. Het is de tijd van het jaar dat de nieuwe corona epidemie zou moeten beginnen woekeren, de virussen zijn er klaar voor, de oude epidemie loopt op haar laatste benen omdat we ze met onze onnozelheden die een jaar uitgerokken hebben. Ik zie tekenen van hoop in verschillende landen dat de nieuwe epidemie zich aan het aandienen is. De signalen zijn inderdaad nog zeer zwak, en kunnen ruis zijn, maar samen met de hooggespannen verwachting lijkt het er toch op dat we eindelijk covid-19 achter ons kunnen laten, om ons nu volop aan covid-20 over te geven. Maar goed, het kan ook een dikke teleurstelling worden, en psshit gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Tot mijn spijt of jolijt beste moet ik U melden dat Thailand (waar de mensen vrijer zijn als jij nu ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Thaise ''dictatuur'' lijkt me een pak leefbaarder te zijn dan de Westerse zogenaamde democratie. Op persoonlijk vlak zijn de mensen in het Westen een pak minder vrij als ginds. U mag niks meer en wat nog mag is verplicht....Oh neen sorry U mag wel u gedacht zeggen tegen de Koning en de ministers. Of dat veel verschil maakt of uithaalt moet u zelf maar uitmaken.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 februari 2021 om 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je er wel zeker van dat Europa geen dictatuur is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Health alert Australië
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |