![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies. Ze beweren toch dat ze in alles even goed zijn neen zelfs beter. Ik zie trouwens het probleem niet want is toch al zo in loopwedstrijden dacht ik....In de marathons lopen mannen en vrouwen samen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdient een mannelijk politie agent dan meer dan een vrouwelijke ? Verdient een lerares minder dan een leraar ? Verdienen vrouwelijke bus bestuurders minder dan de mannelijke ? Verdient een vrouwelijke kassierster minder dan een mannelijke kassier ? Verdient een vrouwelijke loketbediende minder dan een mannelijke ? Verdient een vrouwelijke kantoordirecteur bij KBC minder dan een mannelijke ? Ik vraag me altijd af waar men dat fabeltje blijft halen ?? Of wil men nu dat vrouwen die verkiezen van halftijds te gaan werken evenveel verdienen als mannelijke collega's die full time werken ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat u zich afvraagt of het nog bestaat, zegt genoeg denk ik? ![]() En bij 'gemengd' kan men zich ook nog ernstige vragen stellen... een korfbalteam heeft verplicht even veel mannen als vrouwen. Bij een echte gemengde sport, zou men die verhouding niet verplicht moeten vastleggen hé. Men zou dan teams hebben met meer mannen, teams met meer vrouwen,... Dat men de verhouding man-vrouw moet vastleggen, toont aan dat er van gelijkheid van mannen en vrouwen wat sport betreft helemaal geen sprake is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Als we allemaal transgender gaan worden bestaan die problemen niet meer. Dan ga je olympische bokswedstrijden krijgen tss een trans-man en een trans-vrouw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 10 maart 2021 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om ongelijke vertegenwoordiging in sommige sectoren. En die cijfers worden verkeerd geïnterpreteerd alsof de een minder wordt bezoldigd dan de andere. Er wordt vergeten dat er ook zoiets bestaat als verschil in interesse. Ik herinner mij toen "meisjes en wiskunde" werd gepromoot. Iedereen wordt gelijk betaald voor eenzelfde job. Maandag hoorde ik een vrouw tijdens een manifestatie vertellen dat ze een 30-uren week voor vrouwen zou willen, omdat het toch meestal de vrouwen zijn die belast worden met huishoudelijke taken. Stel je voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar moet u zich zeker niet voor schamen. Ik denk niet dat korfbal door veel mensen serieus wordt genomen als sport. Het is een beetje de gehandicapten versie van basketbal.
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 10 maart 2021 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-lol-
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=SlbVgjFvE3I
"Peggy Gou - 'It Makes You Forget (Itgehane)" Oooh, RUW maar ook geld. Ze bestaan niet. "I'm your worst nighmare."
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans, het is niet zo gemakkelijk. Enkel een korf op een zekere hoogte. Moeilijker mikken dan bij basketbal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |