![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het besef groeit dat het ofwel omgekeerd is of dat dit het juiste "nekvel" niet was. Zouden "ze" Patricks werkje ondertussen al gelezen hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In een Nederlandse krant las ik ook een keer "we zullen het virus buitenpesten".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Foei wat een mop... gemuteerd om niet gedetecteerd te worden.. laat me raden, nu heeft de test geen geluk en straks het vaccin niet.. ojee.. wat een drama. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste bewijs dat dat virus binnen de korste keren door dat vaccin zal blazen, dat zal dus geen jaar duren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het ergste is: ze zijn in hogere versnelling geschakeld. Al die Dr. Frankensteins die grotere en grotere rampen aan het veroorzaken zijn. We hebben een stel aderlaters toegelaten om ons te DWINGEN hun gevaarlijke behandelingen uit te voeren "want zij weten het". Ik lig achterover van de naiviteit van het "Plan", en hoe al die grote experten hun basiscursus evolutionaire biologie vergeten zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 maart 2021 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.toogviroloog.be/ Bijna een Van Ranst virus met een mooi logo erbij. Dat commerciële aspect zorgt ervoor dat je niet eens weet of dat wat je verondersteld wordt te laten inspuiten het resultaat is van onderzoeken, lobbygroepen, marketing afdelingen. Dit naast buitenlandse mogendheden die menen te moeten zich bemoeien met de vaccins omwille van ambities die niets met volksgezondheid te maken hebben. Laatst gewijzigd door Bach : 17 maart 2021 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Zijn al die berichten over nieuwe varianten die opduiken simultaan met de vaccinatie campagne (en dit vanaf dat 1) misschien het geprefabriceerde excuus voor het gebrek aan werkzaamheid van ons als wondermiddel verkochte snake oil? 'Iets' zullen de nu vaccins wel doen, en hopelijk niets negatiefs, maar wat als het effect van de vaccins verwaarloosbaar is voor het verloop van de pandemie?
Laatst gewijzigd door Bach : 17 maart 2021 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=258166 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit in een leeftijdsklasse waar het alles bij elkaar voordelig is. Maar het zou dan voor mij voordeliger zijn dat anderen het niet teveel nemen. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 maart 2021 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat wist ik niet. Ze hebben dan toch dit nagegaan. De PCR-test is dus niet onfeilbaar. Ik dacht dat die breder scande.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N501Y mutatie zat pal in een van die 3 stukjes, vandaar dat 1 van de 3 resultaten van de test negatief is voor die varianten, en zo "herkent" men hem: 2 positief, 1 negatief. Blijkbaar heeft de Bretoense variant 2 andere mutaties die pal in die twee andere stukjes zitten waardoor de test op de 3 stukjes negatief is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar met de Bretoense variant heb je "drie keer negatief" wat natuurlijk niet te onderscheiden is van "niet besmet". |
|
![]() |
![]() |