![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Walen of Vlamingen, Brabanders, Oost-of West-Vlamingen, Limburgers, bakkers, beenhouwers, metsers, besnorden, bebaarden, mannen, vrouwen, bleken, donkeren, dat zijn toch allemaal mensen? Waarom die willekeurige onderscheiden steeds maken? Citaat:
Denk jij dat je daar één biljet meer zal door in handen krijgen? Laat me niet lachen. Beter één Belgische vogel in de hand, dan tien Vlaamse gieren in de lucht.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() [quote="Superstaaf®"]
Citaat:
Nope ik ben vlaming, geen belg superstaaf mij niet gelaten als jij je eigen wil beledigen . |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Maar bij de flaminganten mag solidariteit als het met het eigen "zuivere" VlaemSSche ras is, begrijp je, Superstaaf?
![]() Ik heb zo'n voorgevoel dat het flamingantisme aan de rand van afgrond staat. Alleen nog een kwestie van maanden of enkele jaren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leve de koningin!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan je je nu tekortgedaan voelen omdat politici het je wijsmaken? Ik ontken niet dat er een paar scheve toestanden zijn, maar in deze eeuw, in dit millennium, zijn er toch verstandige mensen in overvloed om dergelijke akkefietjes tot ieders voordeel recht te trekken? Politiek is nog veel te veel een kwestie van beunhazen, en dit langs beide zijden van de taalgrens. Maak het bestuurlijke ambt lonend en mensen met capaciteiten en visie zullen zich wél geroepen voelen om ons te besturen. Geef ons het referendum om de volkswil kenbaar te maken, en veel wrevel zal tot het verleden behoren. Constructiviteit en positivisme is er nodig. Het neerhalende, destructieve negativisme van Vlaanderen72 doet me echt huiveren. Spaar me alstublieft van overheersing door Vlamingen van dat kaliber in een dictatuurtje dat Vlaanderen moet heten............. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
met nederland kan nog gepraat worden ivm de taal enz maar inlijven ja jong das teveel gevraagd zelle! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat anders is de drijfveer dan hebzucht om Vlaanderen in een ijzeren, Belgische greep te willen houden?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben altijd al een (nogal radicaal) links persoon geweest, maar als ik die arrogante belgicisten hier hoor begin ik toch te overwegen om eens op de NvA te stemmen.
Weg met Helgië, het land van, voor en door de haute-bourgeoisie.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |