![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() EN speciaal voor hen zouden het veeartsenij-spuiten mogen zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze brengen goede artsen, bio-ir, dierenartsen ... voort, goed proffen enz. Die diverse wetenschappers, van onze universiteiten, geven ons een bepaald advies. Sommige van die wetenschappers werken in de overheidsadministraties die geneesmiddelen, en dus ook vaccins, moeten controleren. Als jij twijfelt aan hun capaciteiten en/of eerlijkheid, dan raad ik je aan om naar een beoefenaar an een andere wetenschap op consultatie te gaan: de psycholoog.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de terugbetaling van het risiv eigenlijk ook, maar daar wil ik nog op toegeven. Daar zit een element van solidariteit die speelt. Voor verzekeringen niet. Dat zijn gewoon contracten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben dan ook niet medisch geschoold, en dus blind op dat vlak. Tegelijk ben ik niet doof. Ik heb mensen die de capaciteiten hebben om toch iets daarvan te kunnen zien, nog niets horen zeggen; behalve dan dat niemand het al kan weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tuurlijk, oudere mensen hebben er meer aan. Maar vb. via de arbeidsgeneesheren zijn er heel wat werknemers die een griepspuitje gezet krijgen. Verder vermoed ik dat mocht het zo zijn dat er nogal frequent nieuwe vaccinaties moeten gegeven worden voor covid, dat het marktmechanisme wel zal spelen, zodat de covid-vaccinatie niet meer of niet minder zal kosten dan andere geneesmiddelen die door meerdere producenten geleverd kunnen worden. Dat is niet direct een toestand als "spuitje Pia" hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 20 maart 2021 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen dwingen te kopen, Mensen de prijs dicteren, Onwilligheid om de wensen van de klanten te vervullen in ruil voor hun geld/prestatie, nou, dat is toch gewoon asociaal gedrag, dat niks te maken heeft met capaciteiten. Je advies is dus eerder op overheid en aanhang van toepassing - dat zij naar de psycholoog gaan, opdat ze dit wansmakelijk gedrag zouden afleren, en terug gaan helpen in de economie / samenleving, want nu zijn ze daaruit gedeserteerd, de lafaards.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een paar maal gereisd naar landen waar het verplicht is om gevaccineerd te zijn tegen de gele koorts. Op de vlieger er naar toe, in de hotels enz. ter plaatse, wist elke blanke van elke andere blanke: die heeft een spuit gehad. Loop rond in Zaventem: elke piloot en elke air-hostess (m/v) heeft het gehad. Maar omgekeerd !!! Heb ik het recht om te weten of de verkoper van product zus of zo, leverancier van dienst weet ik veel, mede passagier in het vliegtuig ... wel degelijk gevaccineerd is, om het risico voor mijn gezondheid zo minimaal mogelijk te houden? Heb ik het recht om te kiezen: naar dat concert ga ik niet, want ze staan iedereen toe, en naar dat concert ga ik wel, want daar zijn ze voorzichtiger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8 oktober 2019 "Slechts 4% werkgevers biedt griepvaccinaties aan op de werkvloer" 96% NIET, als je 4% "heel wat" noemt, hoe noem je dan 96% ?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees wat er te lezen valt om mijzelf te informeren. Met twee prikken bedoelde ik dat je in een jaar best twee keer wordt gevaccineerd. We worden niet geconfronteerd met een seizoensgriep. Tegen een seizoensgriep volstaat één prikje in het najaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel, ge moet die mensen vaak eens zien die met zulke plannen afkomen en tot vaccinatie met voordelen willen komen. Terwijl ze vaak niet eens 2 stukken fruit per dag eten, soepen maken die seizoensgebonden zijn en constant vervuiling in de natuur duwen wegens gemakzucht. Daar wordt beter ook eens iets aan gedaan.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet "de rest van de wereld" iets opgesolferd worden voor jou? Dat is even extreem als hee er zijn snelheidsmaniakken in de wereld laten we alle chauffeurs treffen, dan treffen we ZEKER die maniakken. "Hej, er zijn Joden bij banken en overheden die hun zakken vullen met andermans spaargeld, laten we de Joden uitroeien."
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 20 maart 2021 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in dit geval garandeert een vaccin enkel bescherming van de gevaccineerde. Dan zie ik geen enkele meerwaarde van een verplichting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 maart 2021 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het volstaat dat ze ziek worden, dat is ook goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat men zich zorgen maakt over uw gezondheid dat men wil dat gij gevaccineerd zijt, het is omdat men niet wil dat jij terugkomt met de gele koorts en hier wat muggen zou besmetten. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, gele koorts wordt niet overgedragen van mens tot mens. Wel van mens op mug, en van mug op mens. Wat men wil vermijden, is dat een gele koorts drager muggen gaat besmetten in een clean thuisland als hij terugkomt. Niet dat hij de gele koorts ginder opdoet, als hij ginder blijft. En zeker niet om te beletten dat hij blootgesteld zou worden aan de gele koorts, in tegendeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik mij van bewust. Tenminste als 2 dosissen noodzakelijk blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is echt het probleem niet. Het probleem is dat te produceren en dat toe te kennen aan gans de bevolking aan dat tempo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hooguit 2/3 he.
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Staat het iedereen ook vrij, te weigeren belastingen te betalen voor die vaccinatiecampagne?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |