![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stop es met proberen aandacht af te wijken and stay on topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
System uit Het Oosten voerde Haneen Zoabi op als bron. Zij is een uiterst linkse politica en een Panarabist en dat hoort hij te weten. Ik zeg dat er nu in Nederland een extreemlinkse politica in Nederland in de Tweede Kamer zit die ongeveer hetzelfde beweert van Nederland als Zoabi van Israël. Ik hecht daar weinig waarde aan.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 21 maart 2021 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Overigens klopt het dat een deel van populistisch rechts de kant van Israël kiest. Neonazi's doen dat beslist niet. Extreemrechtse partijen/bewegingen als het N-SA in Vlaanderen en de N.VU in Nederland is antisemitisch. Ook neonazi's als MaxvanDietschland hier op dit forum zijn vanwege hun antisemitisme anti-Israël.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beslist niet? lees es die artikelen. prominente figuren uit de neo-nazi scene zoals Richard Spencer spreken zich voor Israel uit omwille van dat land's beleid. Laatst gewijzigd door Tamam : 21 maart 2021 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je lang moeten zoeken op internet, dat je met ouwe rommel uit 2017 moet afkomen om iets 'aan te tonen' ? Wat heeft Bolsonaro ook maar van relevantie tot het MO ? Wat is de volgende frats ? Een interview met The Strangers of Jef Elbers ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom blijf je daarover emmeren ? who gives a fuck wat een marginaal uit de neo-nazi scène uit de VS daarover denkt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() https://www.theguardian.com/commenti...-admire-israel
https://www.newsweek.com/white-supre...te-law-1036518 speciaal voor jou heb ik twee eruit gehaalt, de eerste gaat over anti-semieten en neo-nazi's, de tweede over white supremacists. is een beetje uit hetzelfde potje, maar gaan we de anti-semitistische beweging minimaliseren ofzo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de link is gemakkelijk te leggen waarom er de meeste van ''18 zijn... met die etno staat wet . er is niet veel veranderd inmiddels met die wet die de west bank aan het leegplunderen is aan alles wat Palestijns is. Laatst gewijzigd door Tamam : 21 maart 2021 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de westbank (en ook Gaza) zijn bezet gebied en dus onder controle van Israel , in de westbank geldt militair recht , anders als in Israel zelf , dat is ook een vorm van apartheid.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ? en waar haalt u deze one-liner vandaan? waar is deze op gebaseerd?
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het zal in de praktijk allemaal wel niet zo rooskleurig zijn, en ik vrees dat zelfs in Israel, de minderheden niet vogelvrij zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 maart 2021 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ik wacht op de dag dat er ene af komt "ik ben de echte Western Hunter Gatherer (WHG) en ik claim Europa van al die gore Indo Europeanen die met onze vrouwen zijn gaan lopen !"
KeNan zou hier aan voldoen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meerderheid van een rechtmatige bevolking gaat tegen dat recht op moord zijn. In WO2 was het volgens u een goede zaak dat joden (een minderheid) door Duitsers vermoord werden? Dit zijn de meest extreme ideeën die ik ooit van iemand op forums heb gezien, of het is gewoon een grap , of provocatie.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 23 maart 2021 om 02:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, wat ik "verkeerd" vind (ik vind niks verkeerds aan historische gebeurtenissen voor mijn geboorte, maar we gaan die discussie niet overdoen) in principe aan het holocaust gebeuren is de centrale organisatie eraan. Het is nooit goed als een centraal orgaan een genocide organiseert. Dat moet spontaan en gedistribueerd gebeuren, bijvoorbeeld zoals in Rwanda. Niet via staatsmacht. Het moet vanuit het volk komen. En in individuele moordpartijen. Niet met georganiseerde middelen, treinen en kampen. Gewoon de machete pakken en uw buurman in stukken kappen. De spontane wil van het volk, zie je. En moge de beste winnen. Ik zou dat nu eerlijk gezegd graag zien gebeuren tegen de corona dictators, maar ik zal waarschijnlijk blijven dromen... Laatst gewijzigd door patrickve : 23 maart 2021 om 06:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou maar 50+ jaar oud zijn, jaren geleden een paper over kernenergie hebben geschreven die niemand heeft willen lezen, waardoor je nu gefrustreerd op politics.be zit om te verkondigen dat genocide eigenlijk helemaal zo niet zo erg is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de klassieke genocides hebben te weinig fun potentieel voor de grote massa. Het is te geconcentreerd in de handen van enkelen, en je kan dus niet weten in welke mate het echt een wens van het volk is. Een genocidaire burgeroorlog is veel korter bij de bron, en heeft mijns inziens een veel groter therapeutisch effect. En ik denk dat in onze maatschappij, er grote nood is aan zo een therapeutisch effect, of noem het een "immuun reactie". Laatst gewijzigd door patrickve : 23 maart 2021 om 07:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |