![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een link of citaat is er uiteraard ook niet. Wat is er werkelijk aan de hand: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/03...udedossiers-s/ Citaat:
Wonen in Lier enkel rijke Turken en in Antwerpen enkel arme Turken?
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds ben ik grote voorstander van het het opzoeken van vermogende mensen die hier komen profiteren. Wij, autochtonen, mogen geen enkele eigendom hebben om een sociale woning te krijgen. Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat dit voor iedereen geldt. Het is trouwens net hetzelfde met het reisverbod. Vele autochtone Belgen hebben reizen afgezegd....maar vele mensen met een migratieachtergrond gaan nu en volgende week doodleuk op reis naar hun land van herkomst. Dit is echt om je kas op te fretten. En dan heb ik alleen maar weet van mensen die het vliegtuig nemen en een covid test moetenhebben. Vele voormalig oostblikkers hier verklaren doodleuk dat ze met de auto gaan. Dan moeten ze de corona-zever (dixit) niet meemaken. Tegen zulke mistoestanden rebeleer ik....niet alleen op dit forum, maar ook in de praktijk?
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Voila, ik denk dat we door één deur kunnen.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is gewoon een poging om de terechte maatregelingen te kunnen torpederen en om hun moslimachterban ter wille te zijn.. Of dacht u dat het over Polen en Roemenen ging ? De zusterpartij Ecolo, de geitenwollensokken uit het zuiden hebben geen flauw idee over de bezetting van treinen in het noorden en hebben zich al onsterfelijk belachelijk gemaakt met hun 'aanhetvenstertjezitten' regel Laatst gewijzigd door edwinp : 28 maart 2021 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Wat is Groen in deze ? Sommige mensen bashen Groen, doodgewoon om Groen te bashen. Als het inhoudsloos is en totaal zonder onderbouwing, dan kan ik daar niet in meegaan. Ook al is de partij van de hondendoders helemaan geen favoriet van mij.
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het gek/grappig hoe sommige mensen blijkbaar geïnteresseerd zijn in de geslachtsorganen van bepaalde politiekers.
Los daarvan, De Sutter heeft in haar functie weinig te maken met die aanpak van sociale woningen denk ik? Ik vind er in ieder geval weinig van terug dus ik ben curieus naar de link tussen De Sutter en Sociale Huisvesting. Het klopt wel dat er een hoop linksen in Groen zitten die - corrupt als de nacht - niks beters te doen hebben dan het belastingsgeld van de hardwerkende Vlaming voor 100% te investeren in allochtonen terwijl autochtonen onder de armoedegrens met een fysieke en mentale beperking ergens achteraan de wachtlijsten bengelen en nauwelijks rondkomen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is het tijd om de jacht op Groen! te openen?
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp de heisa ook niet hoor. Groene Politiekers mogen hun zakken vullen met wat ze maar krijgen kunnen maar nen brave vreemdeling die hier rustig in een Sociale woning woont , van het OCMW leeft en een dozijn kinderen heeft waarvan er de helft in den bak zitten voor een 40-tal bekende feiten zou geen hotel in Turkije mogen bezitten.............Schande..........SCHANDE.
Laatst gewijzigd door TREBRON : 29 maart 2021 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want daarvoor zijn ze toch naar hier gehaald door Belgie?
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen neemt het op voor haar eigen kiesvee eerst. Meer hoeft men daar niet achter te zoeken. Dat haar kiesvee de Belgische solidariteit misbruikt én ondergraaft is voor de groenen niet van belang.
![]() |
#37 | |
|
![]() Ja hoor, hij leeft nog altijd ergens in een cabin in het Chileense gebergte, alwaar hij naarstig verderwerkt aan zijn mémoires
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() 50 Jaar geleden ja, maar toen het werk op was hebben onze politiekers zich vergist in de interpretatie van het woord "gezinshereniging". Dat zou moeten zijn dat België zorgt dat die mensen op een fatsoenlijke manier terug naar hun familie in het vaderland gestuurd weren maar iemand heeft dat omgedraaid en hun familie naar hier gehaald. Dikke dikke dikke fout waar we de rest van de geschiedenis van dit ter ziele gaande land spijt gaan van hebben...De omvolking is ondertussen op kruissnelheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |