Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 april 2021, 14:33   #21
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Jan bedoelt het sarcastisch, als ze hard tegen die gasten gaan dan openen de ogen van het publiek en de politiek misschien.
Niks sarcasme. Flikken moeten oprotten.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2021, 14:43   #22
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ja, laten we de grove middelen inzetten tegen studenten.

China wordt meer en meer het voorbeeld voor het 'vrije Westen'

Helaas lijkt het nog bijna de enige manier om de ogen te laten opengaan. Trouwens, dan nog zijn er blijkbaar ongelooflijk veel mensen die dergelijk optreden zouden toejuichen hé. De mensen moeten maar luisteren hoor je overal. Te gek voor woorden allemaal.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2021, 14:45   #23
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Helaas lijkt het nog bijna de enige manier om de ogen te laten opengaan. Trouwens, dan nog zijn er blijkbaar ongelooflijk veel mensen die dergelijk optreden zouden toejuichen hé. De mensen moeten maar luisteren hoor je overal. Te gek voor woorden allemaal.
Inderdaad, dat was de grootste schande van de 20ste eeuw en nu roepen de mensen. Omverrijden en nog harder slagen, want hij had daar maar niet moeten zijn.
Ik denk dat die chinees voor die tank daar ook niet mocht zijn.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2021, 14:51   #24
gertc
Europees Commissaris

Standaard

“Disobedience is the true foundation of liberty. The obedient must be slaves.”

Laatst gewijzigd door gertc : 2 april 2021 om 14:53.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2021, 14:56   #25
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Hopelijk. Hopelijk weten de flikken niet wat ze meemaken. Dat ze een ander beroep kiezen.
Ik steun die uitspattingen 100%, ze moesten maar meer rekening houden met het mentale welzijn.
Het probleem is dat die flikken ook maar hun job doen, zij zijn niet de schuldigen voor deze waanzin. Niemand wint er bij als agenten gewond geraken.

Om een echt statement te maken zou de politie gewoon moeten weigeren in te grijpen. Maar ja,meestal komt die befehl is befehl mentaliteit toch terug boven.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2021, 14:57   #26
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Jan bedoelt het sarcastisch, als ze hard tegen die gasten gaan dan openen de ogen van het publiek en de politiek misschien.
Ge begrijpt wat ik bedoel maar ik weet niet of het sarcasme is. Ik weet gewoon niet wat nodig is om de mensen hun ogen te laten openen.

Misschien als ze een kleine van 12 jaar bijeenslagen met 5 politiemannen met matrakken.? En het is niet dat ik nu ene kleine dat toewens, maar ik denk zelfs dat er dan nog staan te roepen dat ze harder moeten kloppen. Zeker als hem zijn mondmasker niet ophad.
Oud 2 april 2021, 14:59   #27
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Het facebook grapje heeft men eerst met rede willen aanpakken, als er mensen en paarden gewond raken dan is de speeltijd over..simpel
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2021, 15:01   #28
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Ge begrijpt wat ik bedoel maar ik weet niet of het sarcasme is. Ik weet gewoon niet wat nodig is om de mensen hun ogen te laten openen.

Misschien als ze een kleine van 12 jaar bijeenslagen met 5 politiemannen met matrakken.? En het is niet dat ik nu ene kleine dat toewens, maar ik denk zelfs dat er dan nog staan te roepen dat ze harder moeten kloppen. Zeker als hem zijn mondmasker niet ophad.
Inderdaad. Het zijn eigenlijk onze ogen die moeten opengaan. We leven tussen een bende nazi's, en die werden voorlopig nog in toom gehouden door een paar ideetjes over burgerrechten. Maar het gros van de mensen zijn nazi's. Het enige wat hen tegenhield is dat ze schrik hadden om zelf geviseerd te worden, maar die schrik is nu weg.

Laatst gewijzigd door patrickve : 2 april 2021 om 15:02.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2021, 15:01   #29
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:

Diee kleine van 12 jaar kon zich al vergapen aan de blote madammen op het plein, daar was em niet te jong voor...de meerderheid heeft zich netjes verwijderd na het aantreden van de politie, 23-tig keer terugkomen om flessen en ander spul naar de dieren en agenten te gooien, dan moet er gepetst worden hé das toch logisch
Oud 2 april 2021, 15:02   #30
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad. Het zijn eigenlijk onze ogen die moeten opengaan. We leven tussen een bende nazi's, en die werden voorlopig nog in toom gehouden door een paar ideetjes over burgerrechten. Maar het gros van de mensen zijn nazi's.
Godwin's law....
Oud 2 april 2021, 15:07   #31
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
Diee kleine van 12 jaar kon zich al vergapen aan de blote madammen op het plein, daar was em niet te jong voor...de meerderheid heeft zich netjes verwijderd na het aantreden van de politie, 23-tig keer terugkomen om flessen en ander spul naar de dieren en agenten te gooien, dan moet er gepetst worden hé das toch logisch
Ik denk wel dat je feiten omkeert.
Oud 2 april 2021, 15:12   #32
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk wel dat je feiten omkeert.
De politie krijgt orders. Het bos moest ontruimd worden. Volgens hetgeen ik lees werd er gedurende meer dan een half uur gevraagd om zich te verspreiden.

Ja uiteindelijk moet er dan iets gebeuren. Wie niet luistert zal voelen. Ik heb nooit anders geweten.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2021, 15:14   #33
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Het probleem is dat die flikken ook maar hun job doen, zij zijn niet de schuldigen voor deze waanzin. Niemand wint er bij als agenten gewond geraken.

Om een echt statement te maken zou de politie gewoon moeten weigeren in te grijpen. Maar ja,meestal komt die befehl is befehl mentaliteit toch terug boven.

Om een echt statement te maken zouden die jongeren zich moeten richten tot de beleidsmakers. De politie maakt geen wetten maar kijkt er alleen op toe dat die worden nageleefd.

Een sit inn voor een kabinet of een kalme betoging in de buurt van de wetstraat zou in mijn ogen meer respect verdienen dan daar wat staan roepen en springen dat ze willen feesten.

Nu ik begrijp dat het niet prettig is als ik lees dat die al bijna een jaar voor hun scherm moeten zitten.
Anderzijds als ik die beelden eens goed bekijk zitten ze daar in dat bos eigenlijk ook alleen maar op hun schermpje te turen ?? Of je nu naar je scherm tuurt in dat bos of op je kamer zoveel verschil maakt dat toch niet uit ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 april 2021 om 15:24.
Oud 2 april 2021, 15:24   #34
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Om een echt statement te maken zouden die jongeren zich moeten richten tot de beleidsmakers. De politie maakt geen wetten maar kijkt er alleen op toe dat die worden nageleefd.

Een sit inn voor een kabinet of een kalme betoging in de buurt van de wetstraat zou in mijn ogen meer respect verdienen dan daar wat staan roepen en springen dat ze willen feesten.
Het is wel niet de jeugd die begonnen is met gewelddaden gisteren.
Oud 2 april 2021, 15:28   #35
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sorry hoor maar de politie heeft meer dan 30 minuten op allerhande manieren geprobeerd om duidelijk te maken dat ze zich moesten verspreiden en daar niet mochten feesten.
Uiteraard wordt uiteindelijk geweld gebruikt indien het niet anders kan.
Wie daar gewoon wegging heeft geen geweld moeten ondergaan.

Iedereen kon toch wel zien dat het menens was of het moet zijn dat ze die waterkanonnen en aanvalspaarden zagen als een April grap.

U bent nu echt wel onzin aan het verkopen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 april 2021 om 15:31.
Oud 2 april 2021, 15:42   #36
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs op dit eigenste forum.

Waanzin.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2021, 15:43   #37
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De politie krijgt orders. Het bos moest ontruimd worden. Volgens hetgeen ik lees werd er gedurende meer dan een half uur gevraagd om zich te verspreiden.

Ja uiteindelijk moet er dan iets gebeuren. Wie niet luistert zal voelen. Ik heb nooit anders geweten.
Zo werden de joden ook de trein in geramd.

Lang leve het fascisme.
Oud 2 april 2021, 15:44   #38
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sorry hoor maar de politie heeft meer dan 30 minuten op allerhande manieren geprobeerd om duidelijk te maken dat ze zich moesten verspreiden en daar niet mochten feesten.
Uiteraard wordt uiteindelijk geweld gebruikt indien het niet anders kan.
Wie daar gewoon wegging heeft geen geweld moeten ondergaan.

Iedereen kon toch wel zien dat het menens was of het moet zijn dat ze die waterkanonnen en aanvalspaarden zagen als een April grap.

U bent nu echt wel onzin aan het verkopen.
Typisch dictaturen, het uiteenslaan van samenscholingen.

Het probleem is niet de jongeren die niet wilden luisteren. Het echte probleem is het verbod om samen te komen.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 2 april 2021 om 15:45.
Oud 2 april 2021, 15:50   #39
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is de fout van de ouders want ze hebben hun kinderen geweigerd uit te rusten met deftig werkende hersencellen?

Of zoiets?
Oud 2 april 2021, 15:52   #40
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Zo werden de joden ook de trein in geramd.

Lang leve het fascisme.
Schaf de politie dan maar beter af. Probleem opgelost.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be