![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas lijkt het nog bijna de enige manier om de ogen te laten opengaan. Trouwens, dan nog zijn er blijkbaar ongelooflijk veel mensen die dergelijk optreden zouden toejuichen hé. De mensen moeten maar luisteren hoor je overal. Te gek voor woorden allemaal.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat die chinees voor die tank daar ook niet mocht zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst gewijzigd door gertc : 2 april 2021 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om een echt statement te maken zou de politie gewoon moeten weigeren in te grijpen. Maar ja,meestal komt die befehl is befehl mentaliteit toch terug boven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien als ze een kleine van 12 jaar bijeenslagen met 5 politiemannen met matrakken.? En het is niet dat ik nu ene kleine dat toewens, maar ik denk zelfs dat er dan nog staan te roepen dat ze harder moeten kloppen. Zeker als hem zijn mondmasker niet ophad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Het facebook grapje heeft men eerst met rede willen aanpakken, als er mensen en paarden gewond raken dan is de speeltijd over..simpel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 2 april 2021 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politie krijgt orders. Het bos moest ontruimd worden. Volgens hetgeen ik lees werd er gedurende meer dan een half uur gevraagd om zich te verspreiden.
Ja uiteindelijk moet er dan iets gebeuren. Wie niet luistert zal voelen. Ik heb nooit anders geweten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om een echt statement te maken zouden die jongeren zich moeten richten tot de beleidsmakers. De politie maakt geen wetten maar kijkt er alleen op toe dat die worden nageleefd. Een sit inn voor een kabinet of een kalme betoging in de buurt van de wetstraat zou in mijn ogen meer respect verdienen dan daar wat staan roepen en springen dat ze willen feesten. Nu ik begrijp dat het niet prettig is als ik lees dat die al bijna een jaar voor hun scherm moeten zitten. Anderzijds als ik die beelden eens goed bekijk zitten ze daar in dat bos eigenlijk ook alleen maar op hun schermpje te turen ?? Of je nu naar je scherm tuurt in dat bos of op je kamer zoveel verschil maakt dat toch niet uit ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 april 2021 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard wordt uiteindelijk geweld gebruikt indien het niet anders kan. Wie daar gewoon wegging heeft geen geweld moeten ondergaan. Iedereen kon toch wel zien dat het menens was of het moet zijn dat ze die waterkanonnen en aanvalspaarden zagen als een April grap. U bent nu echt wel onzin aan het verkopen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 april 2021 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waanzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lang leve het fascisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is niet de jongeren die niet wilden luisteren. Het echte probleem is het verbod om samen te komen. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 2 april 2021 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zoiets?
![]() |
![]() |
#40 |