![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat stel je voor?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 17 april 2021 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Beste Everytime, I don't care! Daar gaat het niet over. Ik wil gewoon staatkundig NIKS meer met de Franstaligen (WalloBrux) te maken hebben. Ik wil geen halve eurocent meer van mijn belastingen zien gaan naar dat hypocriete Franse volk. Ik wil niet meer bestuurd worden door Franstalige ministers die NIKS affiniteit hebben met Vlaanderen en 95% van de tijd zelfs geen 2 woorden Nederlands kunnen uitkramen. Daar gaat het om. Eens de failed state Belgie gesplitst is, zal het mij een zorg zijn dat (marginale) Franstaligen onze kust komen bevuilen. Ach, de lokale economie kan er maar wel bij varen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, zal u WEL verder door Franstalige ministers bestuurd worden en zal u WEL met de Franstaligen te maken hebben. Dat u het wil of niet! En als dit u niet bevalt, pech voor u. U zal ermee moeten leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat komen ze in Vlaanderen doen als het ze tegensteekt om er te verblijven (ruzie maken, de boel op stelten zetten?) blijf dan maar in uw eigen coté. ![]() Lippens draait zich op huidig ogenblik om in zijn graf denk ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af wat hen bezielt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Franstalige die naar Duitsland gaat of naar Engeland zal hoe dan ook moeten plooien Niemand zal hem daar nog maar trachten in zijn taal te woord te staan het is buigen of barsten daar en zo hoort het .In Vlaanderen moet hij dat niet. Geef ze eens ongelijk. Zelfs de politie en de gemeentebesturen spreken een marginale Franstalige braafjes aan in gebroken Frans. Gans De Panne en Koksijde bedienen de Fransen in hun taal.In Roubaix Lille of Charleroi is het Frans en daarmee is de kous af. U zal daar 4 dagen mogen zoeken of wachten op een agent die u probeert te woord te staan in het NL u zal alleen blijven wachten. Begrijpt u er niks van is dat gewoon pech voor U. De Vlaming is altijd beetje onderkruipertje geweest en vooral als het met centjes heeft te maken ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 april 2021 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet men nu niet naarstig op zoek gaan naar wie die jongeren opgezet heeft om de boel in de war te gaan sturen te Knokke?
Moet er een studie gemaakt worden of wij in 'ons' land elkaars gelijken nog wel zijn Vlamingen & Walen? Moet er uiteindelijk eens een studie gemaakt worden van al die gelden die uit Vlaanderen naar de Walen 'verdwijnen?' Vorm hebben zij in alle geval al zeker gekregen al die gelden die verdwijnen uit Vlaanderen naar de Walen toe. Ik las op het Internet ergens ten velde dat deze bedragen de kaap van de 7 miljard al bijna overschreden hebben. (<<-- niet zeker) Dag mag uiteindelijk eens gaan stoppen hoor ik véél Vlamingen denken nu. ![]() Allemaal zaken om eens op het Politieke agenda te plaatsen???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 april 2021 om 07:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is daar mis me? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die losbandige Waalse jongeren in Knokke zullen daar hun steentje aan bijgedragen hebben .Maar dat snappen de Belgicisten gelukkig niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De liefde voor de Walen zal nu al heel wat minder zijn bij de Knokse middenstand. Dus die Waalse Haan zal daar niet meer zo vlug wapperen . ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 18 april 2021 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Als je iets wil bereiken in het leven moet je Frans spreken". Hoogste tijd voor de Vlaamse onafhankelijkheid om ons van deze Belgische slagzin te verlossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren ben ik een groepje Walen op hun koersfiets tegengekomen. Zes praken nog Frans ook. De omvolking gaat niet alleen hard op moslimvlak.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Carte Blanche" aan de flikken om dit zootje weg te vagen.