![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Doe zo verder! Misschien krijgen jullie straks een dotatie, 4 euro genoeg?
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En nee, ik ben geen Christen.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus ik zou jouw zinnetje ook zo kunnen lezen, mits twee woordjes te vervangen: Stop met denken dat Vlaamsbehangers een democratische samenleving beogen: het Vlaams Behang is niet enkel een godsdienst maar een cultureel, politiek en gerechterlijk geïnspireerde ideologie die de macht nastreeft en de onderwerping van niet-gelovigen.
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hebt u concrete cijfers, of zit u maar wat uw nek te kletsen?
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() gepaster zou zijn:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Seba : 11 december 2004 om 00:53. |
||
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() ik vind dit trouwens ook een erg dom voorstel van het VB: van ipv de belangrijke dingen eerst aan te pakken (Imams die oproepen tot geweld, geen nederlands spreken,...) verkracht het VB weer eeht hele debat door zo'n extreem standpunt in te nemen...
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() En orthodox-flamingantische natuurlijk
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() En zeker niet op partijen die zo naïf zijn te denken dat deze moskee-gangers zichzelf Belgen noemen ![]()
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Om aan te tonen dat wij een pluralistische partij zijn waar iedereen zijn mening kan en mag hebben? De taktische en strategische bewegingen van onze partij daarentegen worden met de grootste discipline gevolgd tot grote afschuw van de losgeslagen "Verbände" van de andere partijen en met een ongezien succes als gevolg.
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar de doden in Belfast alleen al, liggen op 4500 de laatste dertig jaar (ik heb geen apparte cijfers voor het laatste decenium), Als je daar alleen nog eens de doden in Servië bijneemt, Srebrenica alleen al zijn 6000 moslimslachtoffers onder christelijk geweld... Dan kom je alleszinds tot de conclusie, dat moslimterrorisme in West-Europa zo goed als onbestaande is, enorm overroepen, en dat we hier met een hoop paranoïden rondlopen...
![]() |
#39 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij het moslimterrorisme daarentegen zijn de motieven daarentegen wel wat duidelijker: het gaat erom dat men zich verzet tegenover "niet-gelovigen" en het Westen, en als enige doel heeft zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers te maken. Zelfs al zijn er absoluut gezien meer doden gevallen omwille van "christelijk" geweld, dan nog negeert u volkomen de realiteit: het feit dat de militante Islam onontkenbaar in korte periode een grote opmars maakt. Denk maar aan 9/11, Richard reid, Trabelsi, Madrid, Casablanca, van Gogh,.... Indien u uiteraard voorstander bent om kerken strenger te gaan controleren op fundamentalistische preken zal ik u niet tegenhouden, maar sta me dan wel toe te lachen wanneer u anderen beschuldigt van paranoia...
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de moslim-fundamentalisten zijn dan misschien aan een inhaalbeweging bezig, ze zullen er lang over moeten doen om de christenen in te halen hoor... PS: Alle slachtoffers die de regering Bush in Iraq maakt, kunnen ook slachtoffer genoemd worden van Christenfundamentalisme, je weet wel: God Bless America! Hoewel ik natuurlijk ook weet dat het slecht colateral damage is van economische belangen, maar wie zegt dat dat bij Al-Quaeda niet het geval is... Maar daar wordt blijkbaar veel minder over geroepen... Paranoia zijn paranoia...