![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zitten nog maar aan het begin van de #mr.mrs.Patel curryvariant It's gonna be a tough summer there, I tell you. Thai Airways ook: in zeer slechte papieren...... + de toeristische sector die bijna helemaal lam ligt. Bvb. Het guesthouse waar ik laatst verbleef -> in aug. vorig jaar reeds over de kop. "Permanently closed", en de inboedel op de camion weg naar andere oorden. Ik weet uit goede bron dat de uitbaatster & haar husband er een hypotheek op hadden lopen. Die is nu dus mee foetsie. En zo zullen er veel zijn. Echt, Thailand post this pandemic will be a different place, for sure. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is elders meestal niet beter dan hier.
Maar ok, ik begrijp de affiniteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je zou je mede verantwoordelijk moeten voelen voor het faillissement van dat guesthouse. Ben benieuwd wat die eigenaren nu denken van Corona fascisten. #shame on you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch wel ergens een bewijs dat "vreedzame" La Boems negatief werken.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.thehindubusinessline.com...le32701434.ece |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er . Met wat kan ik U van dienst zijn ? J ziet en leest toch hetzelfde als ik . Er wordt zeer kort op de bal gespeeld. Ze willen het ten allen tijde onder controle houden. Heb ik het ooit anders beweerd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 mei 2021 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is wel dat ze heel drastische maatregelen nemen. Ik laat in het midden of dit de goede manier van aanpak is of niet. Gezien hoe het er tot nu toe is verlopen denk ik van wel. Maar als jij de echte reden denkt of meent te kennen horen we ze graag ? Ik geef u de mijne zonder dat jij ze voor waarheid moet aannemen. Thailand zijn gezondheidsvoorzieningen stuiten veel sneller op hun max capaciteit dan in Europa.....vandaar dat men zo snel mogelijk iedere opflakkering in de kiem dient te smoren. Dat is mijn argument ik lees graag uw argument. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 mei 2021 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zich alleen goed voelt bij het zien van wijde landschappen zal zich in Vlaanderen niet echt thuis voelen....wie graag eens goed vol gas geeft met zijn auto zal zich in Duitsland beter in zijn sas voelen dan hier enzoverder ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 mei 2021 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De maatregelen zijn idd te streng imo....... zeker vr een land als Thailand, dat after all geen first world country is.
Nou ja, zoals ik zei, je moet dat eens zien....... ->Allemaal failliet, of op de rand van: https://thailand.businessesforsale.c...ses-for-sale-2 Citaat:
Wait until the domino-effect downwards will really get on......... Laatst gewijzigd door bembem : 3 mei 2021 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie het risico wilt nemen, it's the time om koopjes te scoren.
Enfin bon, ik lanceer me in ieder geval niet. Gonna wait it out & rustig uitbollen....... Je moet er als buitenlander sowieso extra op je hoede zijn of (business wise) wordt je er uitgemolken zeker in huidig klimaat vermits ze geld nodig hebben. De scams loeren er om de hoek, je voelt dat gewoon. Het was al erg voordien maar nu nog veel meer. Either way, me I'll not have those problems. #Nomoretime2bsad~ #Teehee!! xD! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 3 mei 2021 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() #looooooooooooooool
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez lap, 27 doden erbij & 1763 infecties (<- de gekende uiteraard)
https://thethaiger.com/news ![]() Ze zijn zoals ik eerder zei ook superstreng ah optreden; in buurland Laos mogen ze in de provincies zelfs niet eens meer vrij circuleren. Zelfs met negatieve test moet je er in je guesthouse/hotel blijven. Food etc. wordt naar je gebracht, o_0 https://m.youtube.com/watch?v=Pt5xlQJXQ2g ![]() Allez zie dat nu, Laos 1 vd meest arme landen..... maar toch met zo'n superfuturistisch etc. pakje uitgerust ![]() ![]() It's just crazy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal nog wel een tijdje duren vooraleer er terug min of meer normaal internationaal toerisme op gang komt in the land of smiles.
Ik mik persoonlijk op zomer 2022. Zoiets ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat gij allang gepensioneerd zult zijn voor dat ooit nog eens mogelijk wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Laat ons hopen dat de armoede daar groot genoeg wordt om de bevolking aan te zetten tot een opstand tegen de dictatuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |