![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, die zatten hebben ook hun voordeel zenne.
Straks ligt er hier ne zatte in diene grote plas voor de deur sie. Wreed handig, dan moet ik mijn voeten niet nat maken om naar buiten te gaan.
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() In het centrum van Rome 1,20.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die café (of cafetaria, want die zijn er nogal wat in Italië) moet ge mij toch eens aanwijzen, want mijn buurvrouw betaalde 2 jaar geleden 9€ voor een klein espressootje op een terras in Venetië (San Marcoplein, dat wel. Maar toch
![]()
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie daar geen verbod in eigenlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat laat U ook maar 10 seconden denken dat die broodnodige maatregelen van nog niet zo lang geleden, die bij overtreding schandalig waren, want uw eigen, maar vooral anderman's gezondheid, wat zeg ik, leven op het spel zette, nu plots overbodig zouden zijn ? Laatst gewijzigd door patrickve : 8 mei 2021 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zich laat vaccineren krijgt een terras-consumptie-certifikaat!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Je hebt een goed onderwerp gekozen voor de wat meer bezadigde, saaie forummers Rikkie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt? Ik heb koffie en andere dranken in Italië altijd wreed duur gevonden.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toegeven, mijn voornemen om vandaag geen terras te doen is gewoon verdampt.
We kwamen voorbij een horeca zaak waar we in het verleden wel eens meer kwamen met Edith (helaas van mijn heengegane schoonmoeder). En ze hadden een goed ingericht terras. Waar geen persoon gebruik van maakte. We zijn dus gestopt, hebben er een 2 gangen menu verorberd (verdorie €70 totaal), en we waren langs de ene kant blij dat gedaan te hebben, langs de andere kant verdorie ontevreden. 2800 BEF voor een fles bruiswater, een voorgerecht en een el cheapo hoofdgerecht pp. Dat in een taverne die nu best omschreven kan worden als een kruising van een goedkoop frituur en een bruine kroeg.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor 2 personen is dit niet zo abnormaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat onze horeca mensen een jaar zwart zaad hebben gezien, maar op deze manier graven ze hun permanent graf. Voor Corona kwamen we er regelmatig. En dat was altijd prima, gelukkig dat mijn echtgenote de gedesigneerde BOB was toen, want Edith en ik kwamen er niet rijwaardig buiten. Voor minder dan €35 pp. Hetgeen waarom we blij waren. De herinneringen en het feit dat we terug een terrasje konden doen. Hetgeen wat mij irriteert, de kost om dit stukje vrijheid te kunnen proeven. Ik denk dat we niet veel terrasjes gaan doen, en ze zelf organiseren. Genoeg bier en dergelijke in huis, en een bak dozen met "mixed snacks" van Mora gaat niemand -uitgezonderd religidioten/veganisten- wegjagen
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Bij dezen wil de doorluchtige, gespierde en groot geschapen heer Koenaard Depuydt u nogmaals wijzen op de verplichte vastenmaand. Er mag dus nu overdag niet gegeten of gedronken worden waar dan ook. Met vastende groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 8 mei 2021 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind die Ramadan een raar gedoe. Overdag hongerlijden en u 's nachts volstoppen met alles wat er te vinden is. Dat is gewoon het ritme van een normale dag (overdag eten, 's nachts niet) omdraaien, dat is echt geen vasten, hoor!
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Durft gij twijfelen ende niet zeker zijn van zijn woord?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |