![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Een echt baby-topic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Raf, de Vlaamse burger heeft geen enkel vertrouwen in het Belgische gerect, alsof het hen iets zou uitmaken of ze voor het gerecht veroordeeld zouden zijn voor racisme. De reden waarom mensen op het VB stemmen, is omdat ze gewoon een proteststem uitbrengen tegen het huidige establishment, en daar hoort dat gerecht bij. De arbeiders stemmen op het VB omdat de SP hen radicaal verraden heeft in de strijd tegen het patronaat (de PS was daar minder duidelijk in, en dat is de reden waarom de fasco's in Wallonië veel zwakker staan)...
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 11 december 2004 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Inderdaad, maar ik zou voorzichtig omsrpingen met de term rascistisch in verband met het VB. Ze mogen dan toegegeven hebben geen andere partij te zijn, maar denk eraan dat ze wel de beslissingen van het gerecht volgen en dus eigenlijk niet meer rascistisch zijn.
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het was een vraag omdat ik dat zelf niet vond. Typisch, ik stel een vraag om te kijken wat de verhoudingen zijn (om een openlijk debat mogelijk te maken) en wordt onmiddelijk veroordeelt op het maken van een hypothese????? ![]() Blijkbaar een methode die niet vreemd is aan extreem links. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laat ons allemaal maar denken dat het allemaal beter zal gaan wanneer er geen Vlaams Belang meer zal zijn. Laat ons dan ook hopen dat binnen een aantal jaren blijkt dat je geen ongelijk had,en dat alles koek en ei zal zijn tussen de verschillende bevokingen en nationaliteiten. Maar wat Raf als je ongelijk hebt? Wat Raf als blijkt dat de toekomst niet zo rooskleurig is? Trouwens Onze regering maakt er een potje van,regeltjes en reglementjes allerhande,belastingen op van alles en nog wat,werkeloosheid,geen geld voor investeringen,de burger die voor alles en nog wat moet opdraaien,geen fatsoenlijk bestuur door overloperij,partijen die niet uitvoeren wat in hun verkiezingsbeloften stond enz...enz... Sta eens aan de onderkant van de maatschappij en probeer eens te overleven,en denk dan eens vanuit dat gegeven,denk je dan ook niet dat er een zekere weerstand komt tegen het establishment? Ik denk dus dat u melding van racisme tegenover een groot deel van die mensen niet opgaat,het uiten van een mening tegen de gevestigde waarden heeft veel meer armslag dan het racisme hoor,daarom dat ik u niet graag bezig hoor tegen alle kiezers van het Vlaams belang alsof ze allemaal onmensen zouden zijn. Zo kweekt u verdeeldheid en ongenoegen en is ons land al niet genoeg verdeeld? Niemand weet hoe de toekomst er zal uitzien,ook u niet en een mening is daarom nog geen waarheid,we kunnen hier zeveren tot in het oneindige maar als alles bij het oude blijft zullen er altijd mensen zijn die tegen de gevestigde orde in opstand komen,en soms met reden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat heeft niet met links te maken, dat heeft gewoon met interpretatie te maken van hetgeen ge neerschrijft!
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 11 december 2004 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kan jij nog niet gewoon een vraag beantwoorden alvorens vooringenomen te zijn? Dat het ontkracht is, is dus goed, maar dat die vraag geïnterpreteerd wordt als zijnde not done, bewijst alweer maar eens hoe taboe een aantal onderwerpen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom probeert U eens niet de echte (of minstens een pak) oorzaken te vinden?i |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof niet dat iedereen die op het VB stemt racistisch is, net alsof niet iedereen die op het VB stemt, iets zou willen weten van een onafhankelijk vlaanderen...
Diegenen die op het VB stemmen, zijn volgens mij in regel geen flaminganten en geen racisten (de top is dat wel!)... Diegenen die op het blok stemmen, zijn diegenen die de traditionele partijen beu zijn, en het establishment, maar die nog niet doorhebben dat het blok daar ook maar iets aan zal veranderen (in de positieve zin.) Het rechterlijke aanplakbiljet racistisch zal altijd genegeerd worden door burgers die geen illusies meer hebben in huidig beleid, maar als die burgers nu een van die verboden documantaires zou zien over het blok zouden ze wel eens beter nadenken... Maar ja, blijkbaar vinden de traditionele polutici (zeker in Vlaanderen) het niet 'opportuun' om zulke video's te tonen op tv!
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof je dat er VB-kiezers zijn die niet op de hoogte zijn van de racistische standpunten van het VB?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 11 december 2004 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat ik beweer zal de toekomst uitwijzen Raf,zoals ik al stelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
A/ Filip heeft overschot van gelijk als hij beweert dat het belang het programma overneemt van het Blok anno 2004. B/ Dit programma was al lang niet meer het programma waarvoor ze door politiek benoemde rechters en vijf wetzwijzigingen zijn veroordeeld C/ Het arrest is afgekraakt door de meest eminente geleerden en juristen in binnen en buitenland D/ Het arrest ging niet over racisme maar over "aanzetten tot..." (cfr Coveliers) E/ Zelfs onze prince doctor honoris causa heeft verklaard dat hij het Belang zou aanpakken, niet voor vermeend racisme maar voor hun ontvoogdingsstrijd ... De reden waarom Raf nu blijft fulmineren tegen het Blok heeft zoals iedereen weet helemaal niets te maken met racisme of verdraagzaamheid maar alles met het feit dat het Blok in tegenstelling tot de obligaat linkse en Cultureel-Marxistische frustraten die dweperig de homo centraal plaatsen in hun (volgens geijkte linkse dogma's) maakbare leitcultuur maar er koppig en apert, en programmatorisch neutraal ja zelfs onverschillig tegenover staat.
![]() |