![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen betalen nog graag 80€ inkom voor een thema dag in een pretpark. Mensen betalen nog graag 1000€ voor een festival weekend. Mensen betalen nog graag 1000€ voor een weekendje New York. Mensen storten zich nog al te graag in de schulden voor een BMW van 100.000€. Of ze doen allemaal zwarte praktijken. Of ze lenen zich dood voor het oog van anderen. Dat kan ook. Status freaks en schone schijn in een oppervlakkige, platte cultuur van consumisme. Communisme, zwijgen of je gaat naar het werkkamp. Kapitalisme, fake IT until you make IT.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk van die sloppenwijken in Afrika en Zuid-Amerika, heel erg allemaal. Maar als je wil, vergelijk het met een lift die makkelijk als je het volgens het boekje doet 2 mensen omhoog kan tillen. Maar die mensen in die sloppenwijken zien een lift, ze slagen 1.000 mensen dood en vertrappelen er een paar. Beman de reddingsboten, vrouwen en kinderen laatst. Slaag nog op een paar bomma's en kinderen en pak wat je pakken kan.
Hier in het Westen wordt een lijn gevormd en uiteindelijk mag iedereen is met de lift omhoog. En de ongelooflijke stank van een sloppenwijk, normale mensen hebben een neus. Waar de stank is zitten veelal alle bacteriën. Maar neen die mensen gaan naar de stank. Het gaat toch tegen al je gevoelens in... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heeft niks met elkaar te maken. Terug naar de topic. Die supermarkt is al maanden dicht. Is maar enkele maanden open geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik was ook niet echt geïnteresseerd, om echt eerlijk te zijn. De meesten zouden dat wel gehad hebben. Een Colruytmagazijn is,waar ik de grens trek, wat alsnog best duur kan zijn, maar lekker keuze aanbod en no bullshit. Deze winkel had precies niet eens een groot assortiment.
Laatst gewijzigd door Weyland : 1 november 2022 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie eens wat er vandaag over de band van de winkels rolt bij de gewone mensen en vergelijk dat met de jaren 90. Ik herinner mij heel goed dat 1000 BEF een forse winkelkar was. Dat moet ge vandaag niet proberen. En dat niet alleen, er komen miljoenen mensen bij; maar hun in- en uitgangen blijven even smal als in de jaren stilletjes. Ik HAAT de supermarkten hier, Moppersmurf.
![]() |