Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2021, 02:55   #21
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
PTSD is inderdaad een ding. Het heeft echter enkel een paar brieven geschreven aan z'n vrouw en op Twitter zitten klagen over de lockdown. De zogenaamde grootheidswaanzin en bombardie is puur media.

Zijn die brieven ergens compleet te lezen? De media pikken er telkens maar enkele selectieve puntjes uit.

Meer mag niet van de censuur en zij zijn blij dat zo alle dagen de kranten vol lijken te staan met recent "nieuws".
Oud 24 mei 2021, 11:05   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat een naïeviteit!
Wat zijn collega's niet konden zien en voelen, kan een wijkagent nog veel minder.

Mij maakt geen kat wijs dat niemand gemerkt heeft dat Jurgen iets dwarszat. Ik denk eerder dat er vééééél meer militairen zijn die na een tijdje ook het licht gaan zien, maar dat dit hun probleem alleen maar groter maakt.
Ik zeg alleen maar dat je een kans meer hebt, als je een goed netwerk van vrienden, collega's, buren en nog wat bla bla hebt.
Nooit garantie, wel een kansje meer.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 11:09   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Benieuwd hoe lang Van Ranst opgesloten blijft. Stel, ze vinden hem nog steeds niet na vele maanden en MVR komt uit zijn kot. Vervelende situatie inderdaad.
Het enige vervelende aan Van Ranst zijn situatie is dat hij zijn gsm-lader en laptop-kabel niet vergeten is bij zijn 'verhuis'.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 13:26   #24
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het enige vervelende aan Van Ranst zijn situatie is dat hij zijn gsm-lader en laptop-kabel niet vergeten is bij zijn 'verhuis'.
Ik snap niet dat die niet geblokkeerd wordt in naam van de nationale veiligheid? Wat die nu nog altijd uit zijn botten blijft slaan op twitter.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 13:37   #25
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Benieuwd hoe lang Van Ranst opgesloten blijft.
Misschien heeft Geert Wilders wat tips?
Oud 24 mei 2021, 20:30   #26
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Elke ietwat schrandere ICT-er kan de locatie van het 'safe house' van Van Ranst afleiden uit zijn ontboezemingen op het internet. Dat is uiterst onveilig, hij zou beter een algemene internet-stilte naleven. Goede raad is duur!
Oud 24 mei 2021, 20:33   #27
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Elke ietwat schrandere ICT-er kan de locatie van het 'safe house' van Van Ranst afleiden uit zijn ontboezemingen op het internet. Dat is uiterst onveilig, hij zou beter een algemene internet-stilte naleven. Goede raad is duur!
Inderdaad, ik stel mij ook vragen over dat soort onvoorzichtigheden.

En wie zegt dat de journalistieke middens intussen ook niet zijn geïnfiltreerd door extreemrechts? Ik zou die alvast weghouden van dat safehouse.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 20:33   #28
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Om op de initiele vraag terug te komen: ik denk dat de lockdown het proces versneld heeft. Dat en zijn financiele problemen....

Laatst gewijzigd door bembem : 24 mei 2021 om 20:34.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be