![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt zoals ik lid van Itunes, perfect legaal 1 euro per liedjen en 5 licenties om het op cd of andere computers te zetten. Verder koop ik ook overwegend DVD's, ik koop enkel nog CD's als ze echt heel goe zijn, of verzamelcd's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar geen tijd voor om tot een kot in de nacht achter mijne pc te zitten om liekes te gaan zoeken en te downloaden, ondertussen wetende dat mijnen upload in de hoogte schiet omdat er allerhande kwiebusen via kazaa op mijne pc zitten te neuzen, ... Het risico op virusen is ook nog zoiets, nee, Itunes is de limiet, en verder enkel nog het goeie werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je bv, in de IT werkt, mag je ook licenties van je werk op je pc thuis hebben, bij ons is dat toch zo. En de spellekes die ik heb, 1 of 2 zijn ook gekocht om de documentatie te hebben. Vroeger ja als student, wij hielden bedrijven als Sentinel in leven met ons diskketjes, maar de computerindustrie mag ons dankbaar zijn dat we hun programma's toen copyeerden en gebruikten, anders hadden we er nu niet voor gekozen of geen service op kunnen geven. (als Student een licentie Windows NT kopen, was vrij duur, ... OS/2 was dan weer wel betaalbaar, ik heb daar 2 officieele licenties van liggen. ) Met andere woorden, maak een goed product, met een goede support voor een eerlijke prijs en mensen zullen het kopen. |
|
![]() |
![]() |