![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, de bestellingen zijn al geplaatst tot in 2015. Er gaan varianten blijven komen dus moet je ook blijven vaccineren.
Als de maatregelen stoppen zie ik het virus wel verdwijnen door immuniteit en afzwakking maar dat is geen zekerheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vorig jaar rond deze tijd ging het ook beter. Zonder vaccinaties. Wil niet zeggen dat de vaccinaties geen effect zouden kunnen hebben.. maar 'te danken aan' .. nee, mij lijken meerdere factoren invloed te hebben. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 2 juni 2021 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken vele mensen van middelbare leeftijd of later die van het vaccin zo goed als geen last gehad hebben, ik nog blijkbaar het meeste met een zere arm. En ik ken heel veel jongeren die er half buiten westen van zijn, toch 1 of 2 dagen, soms langer. En voor corona was het omgekeerd. (op 1 ding na, ik ken een paar jongeren wiens smaak lang is weggebleven en dan bizar is teruggekomen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zitten nu hoger dan vorig jaar op hetzelfde tijdstip qua besmettingen, maar de zomer doet zijn werk. We zaten al aan groepsimmuniteit sinds november, maar door die Britse variant is daar een nieuw epidemieke bijgekomen in deze lente. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Het is heel simpel. Al wat moet gebeuren is het verbieden van PCR tests tenzij bij ernstig zieke mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk naar Australie, daar gooit men staten in Lockdown voor een tiental besmettingen. En dan die 90% vaccinatiegraad... totaal van de pot gerukt.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
DAT is het enige dat moet gebeuren! ![]() Recht voor de raap-artikel in de enige pers die de waarheid durft en WIL schrijven. Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Een ECHTE positieve case kan dus effectief gewoon GRIEP hebben, of gehad hebben. Bij replicaties BOVEN 15 (exponentiële schaal) wordt de test zo onbetrouwbaar dat het ook positief reageert op pathogenen die "dood" zijn, of die zo "zwak" zijn dat ze geen besmetting meer kunnen veroorzaken, ook al geraken die "dode" of "zwakke" deeltjes op de een of de andere manier toch in een ander menselijk lichaam. Als men verder blijft repliceren (nogmaals, exponentiële schaal!!), dan zijn gewone stofdeeltjes al voldoende om een positief test-resultaat te geven. En heel de draconische, bio-fascistische, totalitaire dictatuur is op deze test gebaseerd. De kiekens van de wereld moeten nu ECHT eens ophouden de overheid een hand boven het hoofd te houden. Als HEEL de bevolking om 18u zegt, ça suffit, begint op 18.01u het leven van 02/2020 terug.
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Dan kunnen we die doden ritueel verbranden. Zoals in India, en er dan dramatische foto's van maken. En dan zeggen we dat vaccineren kei-gevaarlijk is. En dat gavaccineerden eigenlijk best een paspoort langs de buitenkant van hun jas dragen, zodat we ze meteen herkennen.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het artikel op VRT NWS lees ik dat landen zelf kunnen beslissen of één prik voldoende is of niet. Er zijn er die pas in augustus hun tweede prik krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die weigeren gevaccineerd te worden dienen van op afstand herkenbaar te zijn vind ik.
![]() ![]()
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u me een aantal democratische landen opsommen waar het volgens uw wens gaat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.cdc.gov/coronavirus/2019...g-covid19.html Fully vaccinated travelers are less likely to get and spread COVID-19. However, international travel poses additional risks, and even fully vaccinated travelers might be at increased risk for getting and possibly spreading some COVID-19 variants Before you arrive in the United States: All air passengers coming to the United States, including U.S. citizens and fully vaccinated people, are required to have a negative COVID-19 test result no more than 3 days before travel or documentation of recovery from COVID-19 in the past 3 months before they board a flight to the United States. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() India deed het in het algemeen niet zo slecht, enkele amerikaanse staten, Zweden, Zuid-Korea, Zuid-Afrika, Rusland.... niet dat die allemaal totaal vrij van gekte waren, overal is hysterie doorgesijpeld. Maar kom, ze hebben ginder de brokken kunnen beperken.
Laatst gewijzigd door patrickve : 3 juni 2021 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die zin vind ik de discussie over gratis of goedkope PCR testen zo onnozel als dat het maar kan zijn, omdat een negatieve PCR test voor het land van bestemming nog altijd het veiligst is: je bent niet besmettelijk. Ofwel maak je de test voor iedereen gratis, ofwel laat je iedereen betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) die blijven even riskant voor de eigen gevaccineerde bevolking als niet-gevaccineerden 2) als uw eigen bevolking gevaccineerd is, dan is het binnenbrengen van nog wat "standaard" virus geen probleem, niet meer dan de "eigen" gevallen, want voor die virussen is R < 1. Oftewel kan het U dus niet schelen en moet ge niks gaan eisen ; oftewel wilt ge "vaccin doorgeefbare varianten" buiten houden, en het allerlaatste wat ge dan wilt doen, is gevaccineerden de vrije loop laten. Dan moet ge U baseren op testen en enkel op testen. Maar aangezien dat "tegenhouden van varianten met testen" nog nooit is gelukt, gaat dat nu zeker niet lukken. Maw, er is eigenlijk maar 1 zinvolle houding: alles open. Het is waarschijnlijk de reden waarom die piste niet gevolgd wordt, in lijn met al de rest van het corona gemaatregel. |
|
![]() |
![]() |