![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Uw vernoemde houding is tenenkrommend en ontzettend nichterig. Het dient zwaar bestraft te worden om voedselverspilling in te dammen. Goede Vlamingen zijn niet te kieskeurig wat eten of voedsel betreft en lijden niet aan smetvrees. Ze zullen bijgevolg niet achteraan grijpen om mogelijk versere en minder aangeraakte waren te bekomen. Het ware beter om geen te zoet of vet voedsel te nuttigen. De doorluchtige, gespierde en groot geschapen heer Koenaard Depuydt heeft deze week zijn middagmaal meermaals op de grond laten vallen. Het was daarmee lekker gekruid. Met rookvrije groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is alleen bij voedsel en vrouwen dat ik snel vies ben. Niemand wilt een afgelekte boterham wat vele vrouwen en voedingswaren helaas zijn.
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat was lachen.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U begint met deze uitspraak terug in onze achting te stijgen. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was hier niet “mevrouw” hoor. Zitten ze hier bovenop elken dag van de week met slijpschijven bezig en noem maar op. Die trut zal het geweten hebben. Waarom hoesten op voorbijgangers? Waarom? Dat doe je toch zelfs niet als er helemaal geen pandemie heerst?
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar liever het zaad van een maat dan een vaccin van de staat.
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit treft nu! Het zaad van de doorluchtige, gespierde en groot gechapen heer Koenaard Depuydt is volledig op. Wat zou er gebeuren indien men zo'n inenting in een willekeurige akkergrond zou spuiten. Zou men groenten en ooft zonder smetstoffen kunnen telen? Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 11 juni 2021 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een bedenking bij dit onderwerp: wat brengt mensen ertoe te veronderstellen dat thuis geleverde voedingswaren minder bepoteld zijn geweest dan die in de supermarkt?
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet dat bepotelen. Dat kunt ge afwassen en veel voorkomen door handen te wassen voor, tijdens en na het koken/wegzetten.
Wat me doodergert is dat mensen het nodig vinden te hoesten zonder dat in hun elleboog te doen. Soms frontaal in het gezicht. Ik ergerde me er al aan voor covid, maar nu zou dat toch afgeleerd moeten zijn dacht ik zo.
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Indien dit nogmaals voorkomt, kan u overwegen om de werkwijze van medelid Hendrik de Eerste over te nemen. Hoogachtend
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Supermarkten die leveren aan huis ??
![]() Ik heb nog nooit een supermarkt op benen gezien !! ![]() Maar wel op wielen: https://www.youtube.com/watch?v=XbeMPhcWd0o ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die dat nu doet?
Ik kan jullie zeggen, dat scheelt. Al die zware zaken laten leveren. Ja ik betaal 5 euro meer, maar het scheelt echt qua stress.
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen schrik dat de supermarktmelkboer de vrouw bepotelt ?
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik betrap me er wel op soms 80 per week op te doen aan eten. Dat is boven mijn stand.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Alu-hoedje (pak aandoen) opzetten is géén overdreven optie.
Weird Al ![]() Soms komt er bij ons iemand leveren maar meestal ben ik het zelf die nog steeds naar winkels loopt. (wegens mantelzorg ouders) Uni op weg naar het één of ander warenhuis/winkel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken daar niet zoveel van, maar één ken ik toch nog altijd, namelijk tegen buikloop. "Heer, verstevig mijn hoop".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |