Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juni 2021, 11:57   #21
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het is nu beter, maar gisteren voelde ik me heel slecht omdat zelfs scholen een lopend reclamebord voor deze vaccins zijn.
Alsof je een held bent als je je voor covid laat vaccineren.
In mijn ogen zijn deze mensen sheeple, wat geen probleem is: tot ze mijn dierbaren met hun propaganda infecteren en deze propaganda aanslaat.

Dat ouders zelfs hun kinderen deze vaccins aanbevelen, gaat aan al mijn rationaliteit voorbij en doet mij geestelijk dwalen.
Dat ik gene normale ben akkoord, maar ik kan begrijpend lezen en deze coronaterroristen liegen zich te pletter en passen de wetenschap naar hun beleid aan. Alleen dictators doen dat en ja dit fascistisch regime aspireert eugenetica.
Niet wanhopen, jij bent heel normaal en je gebruikt tenminste nog je gezond verstand.
Er zijn tegenwoordig steeds minder mensen die nog een normaal denkproces hebben door de waanzin die al maanden verspreid wordt door msm media, politici en virologen die allen tegen de sterren op openlijk staan te liegen, dan nog door de mand vallen ook en toch nog door angstige schaapjes blijven geloofd worden.

Angstige mensen zijn immers niet voor rede vatbaar, kunnen niet meer zelfstandig en normaal denken en zijn heel gemakkelijk te manipuleren, zelfs om vrijwillig proefkonijn te zijn voor een medisch experiment dat hun het leven kan kosten.
van ranst wist dat en buitte dat ook ten volle uit (hij legt de methode hoe hij dat nu deed zelfs op video uit) met als resultaat dat je dan doodsbange, fanatieke vaxxers krijgt die zelfs het leven van hun kinderen op het spel zetten waarvan ze achteraf nog veel spijt van gaan hebben.
Daarom ook proberen ze websites, die de misleidingen en bedrog onthullen met onweerlegbare feiten, te verketteren door hoax te noemen en worden forumleden gepoogd de mond te snoeren met grove en brutale beledigingen want ze zouden weleens gelijk kunnen hebben.
Het is onverdraagzaam voor vaxxers om onder ogen te moeten zien hoe ze zich hebben laten vangen door hun geloof in leugenaars, ze willen niet weten hoe hun vertrouwen beschaamd wordt en ze bespeeld worden.

Het enige dat ouders kunnen doen is zich informeren, met gezond verstand in discussie gaan, ook met de school, om hun kinderen te beschermen tegen deze schadelijke vaccins dat een aanslag is op hun gezondheid en hun verdere leven.
Deze vaccin waanzin is misdadig te noemen en elke ouder dient zijn/haar verantwoordelijkheid te nemen om hun kinderen te beschermen om als proefkonijnen misbruikt te worden door de fascistische staat, tenslotte zou de gezondheid, leven en het welzijn van kinderen, die geen enkel risico lopen waardoor vaccinatie dus totaal overbodig, nutteloos en zelfs schadelijk is, de hoogste prioriteit moeten krijgen.
Oud 12 juni 2021, 17:30   #22
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Niet wanhopen, jij bent heel normaal en je gebruikt tenminste nog je gezond verstand.
Er zijn tegenwoordig steeds minder mensen die nog een normaal denkproces hebben door de waanzin die al maanden verspreid wordt door msm media, politici en virologen die allen tegen de sterren op openlijk staan te liegen, dan nog door de mand vallen ook en toch nog door angstige schaapjes blijven geloofd worden.

Angstige mensen zijn immers niet voor rede vatbaar, kunnen niet meer zelfstandig en normaal denken en zijn heel gemakkelijk te manipuleren, zelfs om vrijwillig proefkonijn te zijn voor een medisch experiment dat hun het leven kan kosten.
van ranst wist dat en buitte dat ook ten volle uit (hij legt de methode hoe hij dat nu deed zelfs op video uit) met als resultaat dat je dan doodsbange, fanatieke vaxxers krijgt die zelfs het leven van hun kinderen op het spel zetten waarvan ze achteraf nog veel spijt van gaan hebben.
Daarom ook proberen ze websites, die de misleidingen en bedrog onthullen met onweerlegbare feiten, te verketteren door hoax te noemen en worden forumleden gepoogd de mond te snoeren met grove en brutale beledigingen want ze zouden weleens gelijk kunnen hebben.
Het is onverdraagzaam voor vaxxers om onder ogen te moeten zien hoe ze zich hebben laten vangen door hun geloof in leugenaars, ze willen niet weten hoe hun vertrouwen beschaamd wordt en ze bespeeld worden.

Het enige dat ouders kunnen doen is zich informeren, met gezond verstand in discussie gaan, ook met de school, om hun kinderen te beschermen tegen deze schadelijke vaccins dat een aanslag is op hun gezondheid en hun verdere leven.
Deze vaccin waanzin is misdadig te noemen en elke ouder dient zijn/haar verantwoordelijkheid te nemen om hun kinderen te beschermen om als proefkonijnen misbruikt te worden door de fascistische staat, tenslotte zou de gezondheid, leven en het welzijn van kinderen, die geen enkel risico lopen waardoor vaccinatie dus totaal overbodig, nutteloos en zelfs schadelijk is, de hoogste prioriteit moeten krijgen.
Ik voel me nochtans het buitenbeentje in mijn omgeving waar iedereen vaccineert en geen zware tegenreacties ervoer.

Ik pleit hier toch te wachten tot er proteïne vaccins zijn en geen mRNA manipulatie zoals dit, wat experimenteel is en meer neveneffecten heeft dan proteïne vaccins.
Er zal wel familiale discussie op volgen, maar ik laat dien tv geen invloed over mij uitoefenen.
Als mensen vallen voor dat gegoochel met cijfers en weg relativeren van doden door zeldzame bloedklonters, is dat op hen. Maar ik zal alles doen te weerstaan.

Laatst gewijzigd door CUFI : 12 juni 2021 om 17:31.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 06:07   #23
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Er is misschien inderdaad een goeie reden om de gevaccineerden van de niet-gevaccineerden te scheiden. Om de niet-gevaccineerden te beschermen

Een artikel dat toelicht wat Hoofdstraat al enkele keren had aangegeven.

https://www.medrxiv.org/content/10.1....01.20241836v2

Citaat:
Our findings indicate that while vaccine-driven virulence evolution in SARS-CoV-2 is a theoretical risk, the consequences of this event would be limited for vaccinated populations. However, virulence evolution should be monitored, as the ramifications of a more virulent strain spreading into an under-vaccinated population would be more severe.
Het blijven wel voorlopig projecties en simulaties.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 07:02   #24
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Er is misschien inderdaad een goeie reden om de gevaccineerden van de niet-gevaccineerden te scheiden. Om de niet-gevaccineerden te beschermen

Ik stel me vooral de vraag op welke wetenschappen dit bestuur zich baseert en waarom burgers een simpele tekst zwart op wit geloven, maar er niet 1 vraag bij stellen.
Beter goed gelovig dan goedgelovig.
Oud 17 juni 2021, 07:06   #25
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

We gaan het maar echt weten als het te laat is. Virulentie is geen echt probleem maar wel de dodelijkheid.

Het is een feit dat dit zal gebeuren, het is alleen afhankelijk over hoe lek het vaccin wordt, de boosters en aanwezige natuurlijke immuniteit. Het jammere is dat kinderen de grootste groep niet gevaccineerden zijn, zij gaan de dodelijkste varianten te verwerken krijgen door hun besmetting uit te stellen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 09:36   #26
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Laat me niet lachen met de "dodelijkste variant".

Alsof je zou zeggen dat een regenworm een ratelslang zou baren.

Laat maar uit die zever in pakjes langs alle kanten.

Er is maar één gevaarlijke situatie en dat is het vaccin.
En de dubbele agenda.

Laatst gewijzigd door Mambo : 17 juni 2021 om 09:41.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 11:39   #27
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht

En de dubbele agenda.
Mja, ik begin mij ook wel vragen te stellen bij die 'varianten'. Het zijn allemaal varianten van een virus dat eigenlijk niet veel voorstelt. Je gaat met een Peugeot ook niet competitief zijn op een racecircuit tegen een Ferrari, ongeacht of je hem in een ander kleur schildert, een spoiler op zet, weet-ik-veel, het blijft een Peugeot. En dat virus is nu niet gevaarlijk en als het dubbel zo gevaarlijk zou worden, dan is het nog niet bedreigend
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2021, 11:42   #28
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht

En de dubbele agenda.
Hoe lang duurde de koude oorlog? Dan zijn we uitgepraat hé.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be