![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat uitkegelen van bepaalde van onze spelers was Portugal, nadat ze een goal tegen kregen, al niet met begonnen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 juni 2021 om 05:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oekrainegewijs, die met 2 spelers uit de pintjesliga naar de kwartfinale zijn.
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zal zoals zo dikwijls zijn. De foute scheidsrechterlijke beslissingen bepalen het resultaat. Het voordeel ligt bij de grotere ( voor de UEFA financieel interessantere) landen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 30 juni 2021 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hyperbool waarmee over de Duivels wordt gesproken, ook door "Vlaamske Nationalen" is telkens weer verbazend.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 30 juni 2021 om 10:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn geen hyperbolen ,maar de realiteit. De Duivels hebben niet veel kans tegen de Italianen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die staan niet allemaal op het veld he. Het zou nogal druk zijn. Uit die bevolking een groep van 26 halen die iets met de bal kan volstaat.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
55 miljoen aan de ene kant ,en slechts 11 miljoen aan de andere kant.... We gaan nogal een keer moeten gaan lopen he , alleen al om die bressen in de verdediging te moeten gaan dichten ,laat staan dat we zouden moeten aanvallen in een 1 tegen 5 verhouding .... Dat gaan telkens héle lange passes naar voor worden... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 1 juli 2021 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn de Duivels er niet in meegegaan, anders krijg jij namelijk als eerste rood... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was mijn oude schoolmaat ,klassegenoten én compagnons in de spits van ons schoolelftal ,en tegenstrevers tot der dood in het clubvoetbal... Het verschil tussen ons gingen ze ooit in een krantenartikel verklaren .... Het kwam erop neer dat hij de meeste doelpunten maakte als diepe spits bij zijn elftal .... Maar hetzelfde artikel zei ook dat ik destijds een gesel was voor elke verdediging daar ik destijds als linkerflankspeler of rechter flankspeler dank zij mijn goede tweevoetigheid qua balcontrole er gewoonweg doorheen slalomde.... Het verschil is... Danny heeft de rode duivelsselectie destijds gehaald ,en gepresteerd.... Mijn carriere werd de grond ingeboord door het overtal aan beenhouwers in de verdedigingen die destijds quasi ongestraft de flankspelers konden molesteren,en waarbij mijn linkerenkel zowat aan gort werd gestampt.... 2 breuken dus..... Iedere morgen dat ik nu wakker wordt ga ik terug door de pijn van een enkel die 20 jaar ouder is dan mijzelf ,gewoon stuk gestampt.... Nét daar om wil ik dat mijn kleinzoons géén voetbal mogen spelen... Laatst gewijzigd door Svennies : 1 juli 2021 om 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een goeie dag, schoppen op de bal ipv. op de speler en de duivels hebben net zo veel kans als de Italianen. De bal is rond, wat geluk is altijd welkom en voor de rest zien we wel maar ik geef ze een kans.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 1 juli 2021 om 03:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Va fancule,porco dio ik haal alvast mijn beste Italiaans boven.Komaan azzuri's,jullie kunnen de bezettter-collaborateur-ploeg zeker aan.
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laat de Fransen ook maar meekijken en trakteer ze als troostprijs met een lekker pak friet met Belgische mayonaise. Hoogmoed komt voor de val ....
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gekwetsten.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog 20 minuten, kom aan Italia.
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Yesssss geen biervlaggen op 11 juli.
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() La partita è finita