![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Probeer als ouders je kinderen maar eens op het rechte spoor te houden, in deze linkse kl*staat België. Die linkiewinkies staan openlijk drugs te promoten, en de heren die hier het bestuur uitmaken staan erbij en kijken ernaar. Ondanks wetenschappelijke studies, ondanks 'ouders tegen drugs', ondanks alle ellende die drugs met zich mee brengt, blijft links het gedoogbeleid ten alle prijze verdedigen. Wel, ze zullen hier de rekening voor gepresenteerd krijgen, zeker weten!!
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik begin eindelijk zo een beetje de logica van links te begrijpen.
Roken en alcohol moet verboden worden : je kan beter aan de drugs gaan, dat is veel gezonder. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
drugs zijn en blijven schadelijk... vooral als je niet het geld hebt en oudjes moet overvallen !! Héééééééééél schadelijk voor hun gezondheid !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dit apeland treedt het gerecht alleen maar op om de vrije mening van het Vlaams Belang te beknotten. Bij andere partijen en groepen zijn alle vormen van "vrije meningsuiting" blijkbaar toegestaan. Radicale imams mogen zeggen wat ze willen, linksen mogen openbaar drugs roken en boel gaan stoken in Gent, dus alles onder het mom van vrije meningsuiting. Maar als het VB eens iets zegt of doet, is het voor ons corrupt gerecht racisme en moet het verboden worden. Ik pleit dus voor meer vrije meningsuiting voor rechts, want links en moslims hebben al genoeg vrije meningsuiting in dit apeland ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Willen we eens vergelijken hoeveel slachtoffers er in het verkeer vallen door cannabis en door alcohol ? P.S. ben gestopt met roken, enkel in mijn studententijd wat jointjes gerookt, en ik drink nog af en toe een pintje. Ik weet wat het gevaarlijkste is (voor mij) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() diegenen die in het openbaar drugs rookten werden opgepakt
voor- en tegenstanders die rustig hun mening verkondigden (zonder drugs te roken) werden door de politie ongemoeid gelaten. je kan nooit genoeg vrij meningsuiting hebben, laat staan meer of minder dan iemand anders. anders is de meningsuiting niet vrij meer. Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat de sp.a tegen drugs zijn. Laatst gewijzigd door Piet Hein : 13 december 2004 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat bedoeld U eigenlijk met "Tja, verbaasd je dat?". Of het mij verbaasd dat de NSV-betoging, die er dus was, niet uitgezonden is op het nieuws? In ieder geval was ik, voor het geval dat U mij mis zou verstaan, tegen die zogenaamde 'party' en vond ik het ongehoord dat zoiets wordt toegelaten maar een betoging tegen iets onwettigs niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vroeg mij af: wie van jullie smoort regelmatig een jointje, of kent iemand dat regelmatig een jointje smoort of heeft ooit een pet van dichttbij gezien na de jaren '70. Jullie zijn hier over iets aan het discussieren waar jullie niets, maar dan ook niets van afweten. Dat is overduidelijk. Precies ministers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan trouwens ook nog bevestigen dat als ieder cannabisgebruiker die vandaag op het Blok stemt dit niet meer zou doen, het Blok zowat 20% van z'n electoraat zou verliezen. Dus wie is hier de hypocriet. Trouwens, in een persoonlijk gesprek met de heer Annemans,(hij heeft het ook al openbaar verklaard) mocht ik optekenen: "het is nooit de bedoeling geweest persoonlijke gebruikers die geen overlast bezorgen te gaan vervolgen of in de gevangenis te steken. Cannabis is een feit jan, en het wordt gebruikt door jongeren van elke politieke strekking. Of ben jij zo naief te geloven dat wanneer bijna 50% van de jongeren die als eens cannabis hebben gerookt daar geen Blokkers, CD&V'ers of NVA'ers zouden bij zitten?
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Het drugsbeleid van de N-VA kort maar krachtig: neen geen softdrugs
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burger
|
![]() Terecht opgepakt zou ik zeggen, wegens overtreden van de wet. Voor de rest staat het die mensen vrij om pro cannabis te zijn, zolang ze de wet maar niet overtreden. Dat hebben sommigen wel gedaan in dit geval en daarom vind ik het ook terecht dat ze opgepakt zijn.
|
![]() |
![]() |