![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enkel de basisprincipes zijn hetzelfde, maar die staan los van de gruweldaden en genocide die in WO2 zijn gebeurd. Dat is met alles zo in het leven. Maar die drogredenen worden altijd gebruikt door oppositie. Criminelen dragen wapens De politie dragen wapens Conclusie: De politie zijn criminelen. Om maar te tonen hoe onnozel het is om VB'ers met nazis te vergelijken.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid. Laatst gewijzigd door Henri1 : 5 juli 2021 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrick heeft gelijk in zijn opmerking over u. Met andere woorden, het klopt effectief.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tegen politics.be.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vergelijk VBers niet met nazi's, maar met Joden. Ik vergelijk Henri1 met de nazi's. Djeezes. Henri1 wil "ingeënt worden tegen VB-ers". Ik vraag hem of dat zo een beetje is als "ingeent zijn tegen Joden" (hieronder verstaande dat nazi's ingeënt wilden zijn tegen Joden he ZOALS Henri1 ingeënt wil zijn tegen VBers). Henri1 die het niet begrijpt, zegt dat ik Joden gerust moet laten. Ik zeg hem dat hij VB-ers ook niet gerust wil laten, hieronder verstaan zoals Nazi's Joden ook niet gerust wilde laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel, "On rit" zegt dat hij wil ingeënt worden tegen VB'ers en even later post hij een foto van een vernietigingskamp. Dat vind ik toch wel een VB-nazi vergelijking.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 5 juli 2021 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Internetwetenschappers
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen de woke-beweging. En ik wil dat die vaccinatie voor iedereen verplicht wordt.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te veel juridische complicaties. Dit wordt nooit aanvaard, al was het maar om principiële redenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Henri1 wilde van de VB-ers af De nazi's wilden van de joden af. Henri gaat voor inentingen, de nazi's voor kampen. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 juli 2021 om 06:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Het is al erg genoeg dat je al géén baas meer bent over uw eigen PC/TV thuis. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |