![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Awel, ze hadden niemand meer moeten betalen die niet gingen werken en startten met de gepensioneerden waarvoor heel dit circus dient.
En dat zal voor binnenkort zijn, want het geld is op. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210708_97140975 Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 9 juli 2021 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een corona vaccin voor een kind, dat is een beetje als een middel tegen prostaatkanker voor een vrouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We moeten bereid zijn te sterven voor ons geloof. De dood is beter dan compromiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) "ik wil mijn potentieel om anderen kunnen te besmetten niet aantasten" 2) "ik wil eerst een basis leggen voor een natuurlijke immuniteit tegen een moderne variant, er zijn voldoende studies die aangeven dat die veel ruimer en robuuster is dan een vaccinale immuniteit tegen een oud virus met beperkt aantal epitopen. Tegen dat er een voor mij gevaarlijke variant langskomt, heb ik dan tenminste een bredere bescherming dan met een verouderd vaccin, en ik zal altijd als jongere "achteraan" de rij staan voor nieuwe vaccins. Dus ben ik beter af met een natuurlijke bescherming, nu die niet gevaarlijk is." 3) ik "offer mij op" om het nu eens deftig laten te waaien, zodat we met die waanzin kunnen stoppen als we zien dat het niet erg is. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juli 2021 om 07:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De enige keuze was meer. Ik wil nooit een vaccin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang er meer nieuwkomers zijn dan te betalen klanten, kan je dat spel blijven spelen, eens de nieuwkomers flux stabiliseert of inkrimpt gaat ge failliet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juli 2021 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus hoe meer ze gevaccineerd zijn in Malta hoe banger ze zijn van niet-gevaccineerden, die moeten echt vertrouwen hebben in hun vaccin (not). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"het zou toch zonde zijn van nu te lossen". Met die attitude doe je alles kapot, dat is zoals iemand die aandelen heeft van een bedrijf dat aan het zinken is. "het zou zonde zijn van nu te verkopen, nog even wachten". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een kijkje op Malta. Als het daar niet werkt om golven tegen te houden, kunt ge het overal vergeten.
En zeker hier. We zitten HALVERWEGE. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juli 2021 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks krijg ik weeral gelijk.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hard gevaccineerd en corona propagatie. Ik heb de landen genomen die meer dan 60% van hun bevolking volledig gevaccineerd hebben, en hun bijhorende R waarde op dit ogenblik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Oei, effe Van Damme bellen...
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt van hun kapotte lymfeknopen ginder. Maltesen zijn daar gekend voor.
Merk op dat de koploper, Malta, aan 80% zit. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juli 2021 om 13:35. |
![]() |
![]() |