![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peking duck ik heb daar eens een docu over gezien, een van de bekendste peking duck restaurants ginder, ... man daar werden eenden gegrild aan de lopende band.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Andrea C. & An K., waren mijn lievelingsmeiskes.
Toegegeven: jeugdheimwee naar mijn LuM ervaringen in pre- 'Windkracht 10 tijden' bij B.Koks was daar zeker niet vreemd aan. Mannekes, dat was nogal een tijd waar de grietjes zich als heet hetero-lesbisch grut gedroegen, niet zoals eenzijdige basketsters anno 2021. (mocht dat laatste zo neergepoot worden, hier?)
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kid Coco
Kid Safari Kid Rock Kidibul
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren gekeken naar het verhaal van Rosemary Kennedy en daar nog wat over gaan lezen op het internet. Zo tragisch, je ziet een mooie dame wegens het ideaalbeeld van geestelijk zieke samenleving vermassacreerd worden.
Het zou zo niet moeten zijn. Laatst gewijzigd door CUFI : 17 augustus 2021 om 06:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zangeres Nancy Dee was vijf keer getrouwd (met een man): “Maar eigenlijk ben ik lesbisch”
Haar zangcarrière stopte abrupt na een ongeluk met een auto. Meer bepaald een botsauto Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er geworden van Elio di supoo ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Paula Berger een one night stand 45 jaar geleden. Hot hot hot.
Was wel wat ouder dan ik. Ze zong al als kind en werd zelfs 2e op een radiowedstrijd na De Strangers als ze 8 jaar was. In 1966 nam ze dan een 1e single op en haalde in 1971 de finale van Ontdek de Ster. Na enkele jaren kreeg ze enkele tegenslagen door een auto ongeluk en de drukte van haar café. Bovendien werd ze niet gedraaid door de radio en stopte ze met zingen. Bron: https://muzikum.eu/nl/paula-berger/biografie ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 14 september 2021 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoomer is een zwarte zigeuner
![]()
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft iemand een idee waar Alexandra Colen uithangt ?
Ik mis een conservatief-christelijke-racistische insteek in de affaire Dellai