Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juli 2021, 11:56   #21
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Radicaal libertarisme, dat kan ook hard gaan hoor. Het moet dan wel zaak zijn dat de echte ratio zegeveert en niet een andere bende kwakzalvers.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 12:04   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als ik dat zo allemaal lees, denk ik dat ik maar een een executie machine moet gaan uitvinden.

Eentje die effectief de veroordeelde het tijdige met het eeuwige laat wisselen en tegelijk ook de miezerige resten kan wegwerken.

Voorlopig denk ik een hakselaar te monteren op een grote trailer.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 12:20   #23
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Naar aanleiding van wat ik hoor van de extremistische makkelijk beïnvloedbare laagopgeleide mensen rondom heel de viruspandemie. Ze praten steeds terug over lynchpartijen. Ze willen met bruut geweld de wetenschap een halt toeroepen. Virologen zijn kop van jut. Psychisch gestoorden die Marc Van Ranst willen afmaken worden verheerlijkt, enz...

Stel het ondenkbare gebeurt en een herhaling van Giordano Bruno voldoet zich.

Virologen en wetenschappers worden vervolgd en geëxecuteerd. Inquisitie 2.0 zeg maar.

Maar daar stopt het uiteraard niet. Wat dan daarna?

- Gaat de weerman nog slecht weer durven voorspellen?
- Gaat de Flat Earth Society een feestje houden?
- Gaat men nog wetenschappelijke onderzoek of papers durven publiceren?
- Gaat er een sekte uit de grond rijzen?

Als het vrije denken wordt afgeschaft, de wetenschap(per) de vijand is.

What's next?
- Burgerlijk/industrieel ingenieurs ophangen?
- Laboranten?
- Weermannen?
- Mensen met wiskundige technische beroepen die iets zeggen dat men niet graag hoort --> ophangen ?

Hoe zou u omgaan met zo'n maatschappij waar mentaal gehandicapte oermensen je legaal op brutale wijze kunnen afmaken omwille van je universitaire studies, doctoraten en inzichten?
Dan trakteer ik iedereen op een ijsje en ben jij binnen, ijsboer! Dan hoef je niet voor Big Pharma te gaan werken of steekpenningen onder tafel te ontvangen om troep te promoten bij miljoenen/miljarden kerngezonde mensen... Nu goed?

Btw: Ik verneem net dat de Noorderburen in paniek schieten omdat nu ook de besmettingen bij de gevaccineerden flink oplopen... Kunnen ze weer een nieuw soort vaccin in je arm spuiten! Kassa, kassa! Wanneer houdt het op denk je? Over tien jaar? Twintig jaar?
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 13:31   #24
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
In tegendeel, wetenschap moet bevrijd worden van mandarijnen he.

Wetenschap is een libertair fenomeen, en wat die TV virologen gedaan hebben, is het verkrachten van wetenschap. Beste voorbeeld: Pierre Vandamme, die in de Kamer beweerde dat natuurlijke immuniteit niet werkt met een theorietje over kapotte lymfeknopen, en dat nog eens op TV herhaald heeft, tegen de tonnen wetenschappelijk werk die het omgekeerde aangeven.
Ik moet wel toegeven dat ik gedacht had dat na dubbel vaccins gezet zijn bij 50 plussers dat er zo goed als geen maatregelen meer zouden zijn. De ziekenhuizen zijn leeg dacht ik? Begrijp niet goed.

Aan de andere kant: Jongeren gaan feesten en fuiven en zat in mekaars gezicht hijgen, en in de supermarkt mondmaskertje op?

huh?
Oud 22 juli 2021, 13:41   #25
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik moet wel toegeven dat ik gedacht had dat na dubbel vaccins gezet zijn bij 50 plussers dat er zo goed als geen maatregelen meer zouden zijn. De ziekenhuizen zijn leeg dacht ik? Begrijp niet goed.
Voila. Dat zou de juiste manier van doen geweest zijn. ZELFS met nog golven.

Maar je wil niet zien dat de "dada" van de virologen is "de besmettingen meester zijn". Zij willen dit "winnen". Wat zij niet kunnen hebben is dat de natuur uiteindelijk de bovenhand heeft, en dat ze golven niet kunnen tegenhouden. Het is gewoon een kwestie van hubris, meer niet.

Het idee alleen al dat natuurlijke immuniteit een noodzakelijk aspect is in de epidemie bestrijding is voor die mensen onaanvaardbaar want buiten hun controle. Waarom denk je dat de WHO haar definitie van groepsimmuniteit (een dynamisch concept) heeft veranderd zodat die enkel maar "geldig" is (alsof de natuurlijke dynamiek zich dat iets aantrekt) als het door vaccinatie komt ? Dat zijn controle-maniakken. Meer is daar niet aan.

Citaat:
Aan de andere kant: Jongeren gaan feesten en fuiven en zat in mekaars gezicht hijgen, en in de supermarkt mondmaskertje op?

huh?
Dat is gewoon in de verdere lijn van de incoherenties van al dat grotendeels nutteloze jesticuleren. Men moet nu eenmaal doen alsof men de zaak meester is, en men moet "maatregelen" nemen.

Men is de zaak gewoon nooit meester geweest.

Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juli 2021 om 13:43.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 14:35   #26
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
We hebben wel nog een cameraploeg nodig om verslag te doen van al die executies he,
Men houdt best rekening met het sociale statuut van de VRT-cameraploeg, die overdag van 10:00 tot 16:00 werkzaam kan zijn mits de 2-urige middagpauze strikt gerespecteerd wordt. De werkzaamheden waarover verslag dient gemaakt te worden moeten binnen een straal van 40 km rond Brussel plaatsvinden.

O, ja zaterdagen en zondagen dienen minimaal dubbel betaald te worden en tevens recht te geven op compenserende rustdagen. Enkel zo zal men steeds kunnen beschikken over 1 cameraploeg.

Dat wordt een ernstig probleem voor de executie-teams. Ik vrees dat deze laatsten geen enkel verzuim van het omroep-personeel zullen kunnen gedogen en dat de onwilligen onder hen het tv-virologenlot zelf toegemeten zullen krijgen.
Oud 22 juli 2021, 14:40   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Men houdt best rekening met het sociale statuut van de VRT-cameraploeg, die overdag van 10:00 tot 16:00 werkzaam kan zijn mits de 2-urige middagpauze strikt gerespecteerd wordt. De werkzaamheden waarover verslag dient gemaakt te worden moeten binnen een straal van 40 km rond Brussel plaatsvinden.

O, ja zaterdagen en zondagen dienen minimaal dubbel betaald te worden en tevens recht te geven op compenserende rustdagen. Enkel zo zal men steeds kunnen beschikken over 1 cameraploeg.

Dat wordt een ernstig probleem voor de executie-teams. Ik vrees dat deze laatsten geen enkel verzuim van het omroep-personeel zullen kunnen gedogen en dat de onwilligen onder hen het tv-virologenlot zelf toegemeten zullen krijgen.
Dan lossen we dat op door een cameraploeg uit de prive te laten leven en verhakselen we die gasten en vakbondsmannen van de VRT he, ge moet het allemaal zo moeilijk niet maken.
Oud 22 juli 2021, 14:47   #28
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik dat zo allemaal lees, denk ik dat ik maar een een executie machine moet gaan uitvinden.
De guillotine heet zo, omdat ze uitgevonden werd door dokter Guillotine. Hoe gaat jouw machine dan heten ? De Flickeraar ?
Oud 22 juli 2021, 14:50   #29
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De guillotine heet zo, omdat ze uitgevonden werd door dokter Guillotine. Hoe gaat jouw machine dan heten ? De Flickeraar ?
ik vind dat een prima idee om zo vereeuwigd te worden voor het nageslacht (allee ja diegene die het overleven) .
Oud 22 juli 2021, 15:08   #30
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Eentje die effectief de veroordeelde het tijdige met het eeuwige laat wisselen en tegelijk ook de miezerige resten kan wegwerken.

Wel, euh,
ge zegt daar zoiets, allez , ik bedoel , ge schrijft daar zoiets , ...

eigenlijk kunnen we dat bengelen aan lantaarnpalen weglaten en ineens die hakselaars aan het werk zetten, hé.
Tijd gewonnen , denk ik zo.
Oud 22 juli 2021, 15:12   #31
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
eigenlijk kunnen we dat bengelen aan lantaarnpalen weglaten en ineens die hakselaars aan het werk zetten, hé.
Zeg hela manneke ! En de artisanale bio aanpak dan ? Weeral puur groot industrieel gaan werken ja ? En de brave stielman kan weer den boom of de lantaarnpaal in ? t zal gaan, ja !
Oud 22 juli 2021, 15:14   #32
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voila. Dat zou de juiste manier van doen geweest zijn. ZELFS met nog golven.

Maar je wil niet zien dat de "dada" van de virologen is "de besmettingen meester zijn". Zij willen dit "winnen". Wat zij niet kunnen hebben is dat de natuur uiteindelijk de bovenhand heeft, en dat ze golven niet kunnen tegenhouden. Het is gewoon een kwestie van hubris, meer niet.

Het idee alleen al dat natuurlijke immuniteit een noodzakelijk aspect is in de epidemie bestrijding is voor die mensen onaanvaardbaar want buiten hun controle. Waarom denk je dat de WHO haar definitie van groepsimmuniteit (een dynamisch concept) heeft veranderd zodat die enkel maar "geldig" is (alsof de natuurlijke dynamiek zich dat iets aantrekt) als het door vaccinatie komt ? Dat zijn controle-maniakken. Meer is daar niet aan.

Dat is gewoon in de verdere lijn van de incoherenties van al dat grotendeels nutteloze jesticuleren. Men moet nu eenmaal doen alsof men de zaak meester is, en men moet "maatregelen" nemen.

Men is de zaak gewoon nooit meester geweest.
Op dit moment is de situatie een beetje als toen met de Mexicaanse Griep. Alleen de wereld is compleet anders.

Je kan evengoed een talisman gaan dragen en dan gaan zeggen : Hij werkt want we worden niet meer ziek. :/
Oud 22 juli 2021, 15:19   #33
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Wel, euh,
ge zegt daar zoiets, allez , ik bedoel , ge schrijft daar zoiets , ...

Voilla ik moet altijd de meest efficiente , kost effectieve oplossing voor problemen bedenken.
Oud 22 juli 2021, 15:20   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeg hela manneke ! En de artisanale bio aanpak dan ? Weeral puur groot industrieel gaan werken ja ? En de brave stielman kan weer den boom of de lantaarnpaal in ? t zal gaan, ja !
Dat is eigen aan de vooruitgang, pas op ze gaan even hard spartelen hoor.
Oud 22 juli 2021, 17:10   #35
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Ik heb DE covid 19 exorcist gevonden:
https://www.youtube.com/c/CopelandMi...ery=covid%2019
https://www.youtube.com/watch?v=hsGbk820O_Y
https://www.youtube.com/watch?v=zi_qX50zv7k
Geen onnodige executies meer nodig !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 17:14   #36
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zo wat botjes op nen hoop gooien en op basis daarvan een nuclaire fusie reactor bouwen, het zou wel wat zijn moet ik zeggen.
Of de ingewanden van een of ander beest.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 17:17   #37
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Citaat:
Ik moet wel toegeven dat ik gedacht had dat na dubbel vaccins gezet zijn bij 50 plussers dat er zo goed als geen maatregelen meer zouden zijn.
Geachte heren

Deze uitspraak bevestigt wat wij al wisten.
Het IJsboertje is ten samen met veel kroonvolgelingen veel te goedgelovig.

Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 18:52   #38
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naar aanleiding van wat ik hoor van de extremistische makkelijk beïnvloedbare laagopgeleide mensen rondom heel de viruspandemie. Ze praten steeds terug over lynchpartijen. Ze willen met bruut geweld de wetenschap een halt toeroepen. Virologen zijn kop van jut. Psychisch gestoorden die Marc Van Ranst willen afmaken worden verheerlijkt, enz...

Stel het ondenkbare gebeurt en een herhaling van Giordano Bruno voldoet zich.

Virologen en wetenschappers worden vervolgd en geëxecuteerd. Inquisitie 2.0 zeg maar.

Maar daar stopt het uiteraard niet. Wat dan daarna?

- Gaat de weerman nog slecht weer durven voorspellen?
- Gaat de Flat Earth Society een feestje houden?
- Gaat men nog wetenschappelijke onderzoek of papers durven publiceren?
- Gaat er een sekte uit de grond rijzen?

Als het vrije denken wordt afgeschaft, de wetenschap(per) de vijand is.

What's next?
- Burgerlijk/industrieel ingenieurs ophangen?
- Laboranten?
- Weermannen?
- Mensen met wiskundige technische beroepen die iets zeggen dat men niet graag hoort --> ophangen ?

Hoe zou u omgaan met zo'n maatschappij waar mentaal gehandicapte oermensen je legaal op brutale wijze kunnen afmaken omwille van je universitaire studies, doctoraten en inzichten?
Waarom deze van den domme houden - soap?
Het is geen selectie van kleur van haar, geslacht, naam van hun beroep, ...
De selectie is het gedrag.
Sujetten die mensen dwingen tot iets.
Die de eigen keuze van mensen afpakken.
Die geen rekening willen houden met de eigen situatie en de eigen medische toestand van mensen.
Geschiedenis herhaalt zich.
Op vlak van daden.
Op vlak van straffen voor daden.
Het is dus net omgekeerd.
Een terugkeer naar een maatschappij waar mensen wèl rekening houden met elkaars wensen en elkaars kunnen en weten.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 18:59   #39
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Ik ben geen voorstander van veel gedoe.
Gewoon een touw, een paal, wat laten spartelen, dan een week laten hangen als ontmoediging voor nog rondlopenden met ambities in dezelfde richting.
Dat is een beetje zoals patisserie, alle ingredienten netjes precies afgewogen. Meer en minder moet dat niet zijn.
Oud 22 juli 2021, 19:00   #40
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je mag de kraaien niet te lui maken he.
Geef ze nog wat werk.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be