![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Radicaal libertarisme, dat kan ook hard gaan hoor. Het moet dan wel zaak zijn dat de echte ratio zegeveert en niet een andere bende kwakzalvers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik dat zo allemaal lees, denk ik dat ik maar een een executie machine moet gaan uitvinden.
Eentje die effectief de veroordeelde het tijdige met het eeuwige laat wisselen en tegelijk ook de miezerige resten kan wegwerken. Voorlopig denk ik een hakselaar te monteren op een grote trailer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Btw: Ik verneem net dat de Noorderburen in paniek schieten omdat nu ook de besmettingen bij de gevaccineerden flink oplopen... Kunnen ze weer een nieuw soort vaccin in je arm spuiten! Kassa, kassa! Wanneer houdt het op denk je? Over tien jaar? Twintig jaar? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant: Jongeren gaan feesten en fuiven en zat in mekaars gezicht hijgen, en in de supermarkt mondmaskertje op? huh?
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je wil niet zien dat de "dada" van de virologen is "de besmettingen meester zijn". Zij willen dit "winnen". Wat zij niet kunnen hebben is dat de natuur uiteindelijk de bovenhand heeft, en dat ze golven niet kunnen tegenhouden. Het is gewoon een kwestie van hubris, meer niet. Het idee alleen al dat natuurlijke immuniteit een noodzakelijk aspect is in de epidemie bestrijding is voor die mensen onaanvaardbaar want buiten hun controle. Waarom denk je dat de WHO haar definitie van groepsimmuniteit (een dynamisch concept) heeft veranderd zodat die enkel maar "geldig" is (alsof de natuurlijke dynamiek zich dat iets aantrekt) als het door vaccinatie komt ? Dat zijn controle-maniakken. Meer is daar niet aan. Citaat:
Men is de zaak gewoon nooit meester geweest. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juli 2021 om 13:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
O, ja zaterdagen en zondagen dienen minimaal dubbel betaald te worden en tevens recht te geven op compenserende rustdagen. Enkel zo zal men steeds kunnen beschikken over 1 cameraploeg. Dat wordt een ernstig probleem voor de executie-teams. Ik vrees dat deze laatsten geen enkel verzuim van het omroep-personeel zullen kunnen gedogen en dat de onwilligen onder hen het tv-virologenlot zelf toegemeten zullen krijgen. ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ge zegt daar zoiets, allez , ik bedoel , ge schrijft daar zoiets , ... ![]() eigenlijk kunnen we dat bengelen aan lantaarnpalen weglaten en ineens die hakselaars aan het werk zetten, hé. Tijd gewonnen , denk ik zo. ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg hela manneke ! En de artisanale bio aanpak dan ? Weeral puur groot industrieel gaan werken ja ? En de brave stielman kan weer den boom of de lantaarnpaal in ? t zal gaan, ja !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan evengoed een talisman gaan dragen en dan gaan zeggen : Hij werkt want we worden niet meer ziek. :/
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voilla ik moet altijd de meest efficiente , kost effectieve oplossing voor problemen bedenken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is eigen aan de vooruitgang, pas op ze gaan even hard spartelen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb DE covid 19 exorcist gevonden:
https://www.youtube.com/c/CopelandMi...ery=covid%2019 https://www.youtube.com/watch?v=hsGbk820O_Y https://www.youtube.com/watch?v=zi_qX50zv7k Geen onnodige executies meer nodig !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Deze uitspraak bevestigt wat wij al wisten. Het IJsboertje is ten samen met veel kroonvolgelingen veel te goedgelovig. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is geen selectie van kleur van haar, geslacht, naam van hun beroep, ... De selectie is het gedrag. Sujetten die mensen dwingen tot iets. Die de eigen keuze van mensen afpakken. Die geen rekening willen houden met de eigen situatie en de eigen medische toestand van mensen. Geschiedenis herhaalt zich. Op vlak van daden. Op vlak van straffen voor daden. Het is dus net omgekeerd. Een terugkeer naar een maatschappij waar mensen wèl rekening houden met elkaars wensen en elkaars kunnen en weten.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen voorstander van veel gedoe.
Gewoon een touw, een paal, wat laten spartelen, dan een week laten hangen als ontmoediging voor nog rondlopenden met ambities in dezelfde richting. Dat is een beetje zoals patisserie, alle ingredienten netjes precies afgewogen. Meer en minder moet dat niet zijn.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef ze nog wat werk.
|
![]() |
![]() |