![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Er was één uitzondering: wegens een erg zichtbaar litteken vroeg ik een arts hoe hij het litteken kon doen verdwijnen. De man in kwestie lachte mij in mijn gezicht uit en zei resoluut: 'Sorry, zo'n litteken krijg je je hele leven niet meer weg...! Het spijt mij u te moeten teleurstellen... Dat is dan 25 euro (of zoiets) voor de raadpleging. Bedankt en tot ziens...' Daar was ikzelf niet zo zeker van. Ik verdiepte me in de natuurgeneeskunde en raad eens: Ik leerde zo dat je ook ernstige littekens nagenoeg kan laten verdwijnen door ze afwisselend in te smeren met twee natuurproducten die in iedere supermarkt te verkrijgen zijn: honing en het sap van citroenen. Ik deed dat ongeveer twee maanden nauwgezet en wonder boven wonder: het litteken is verdwenen (op een heel fijn streepje na dat je nauwelijks opmerkt als je er geen weet van hebt)... Voordien kon ik het huis niet verlaten of ik werd nadrukkelijk nagestaard... Wat ik bedoel te zeggen is: Big Pharma brengt allemaal chemische troep op de markt die ze geneesmiddelen noemen en veel geld voor vragen terwijl beslist veel ziekten en aandoeningen kunnen worden bestreden met homeopathie of natuurgeneesmiddelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is allemaal hermetisch en met sas deuren en weet ik veel beveiligd. Tenzij Tom cruise met een mission impossible in de buurt was.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 juli 2021 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() Dat klopt... De ramp met Tsjernobyl had ook nooit mogen gebeuren... Ook "super-beveiligd"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak u geen ilusies, de bevolking kan hun geen reet schelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voel me af en toe wat verdwaasd, moe en duizelig. Alsof elk moment iemand anders me kan overnemen en beginnen besturen. Ik vrees voor de dag dat 5G wordt ingeschakeld. Vermoedelijk nemen 'ze' me dan over. ![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Is dat ironisch bedoeld? Er zijn in het verleden al een aantal ontsnappingen uit dergelijke labs geweest, in meerdere landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wel eigenaardig want bij vleermuizen vind je geen echt gevaarlijke ziektes he. Kijk naar corona, dat is helemaal geen gevaarlijke ziekte. Griep heeft meer potentieel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je loopt zelfs meer risico door je eerste prik want je afweersysteem is intussen daardoor beschadigd. Blaas dus maar niet zo hoog van de toren. Jij hebt hopelijk je ziekenhuisbed al gereserveerd en je begrafenis geregeld? Veel plezier met je volgende reeks prikken want prik nummer 3 komt er al aan en daar zal het niet mee stoppen, vraag maar eens aan van ranst en co. ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dergelijke labs zijn hyperbeveiligd.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was geen lab maar een electriekcentrale. Gelijk fukushima.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen virusbouwer maar als ik zo eens bekijk naar verspreiding etc, dan lijkt mij dit eigenlijk wel een ideaal dingetje. Het heeft lange incubatietijd, na meer dan een jaar is het mechnanisme dat het gebruikt nog altijdn niet helemaal duidelijk. Dus verspreid het zich snel. En wie weet waren ze in dat lab nog aan het sleutelen aan de juiste payload. Maar zelf als het af was en enkel diende om paniek te zaaien , economieen te ontwrichten etc. de vijand bezig te houden met overvolle ziekenhuizen. Niet slecht he dat resultaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Schepen
|
![]() Zelfs Alcatraz, bekend van The Great Escape, was superbeveiligd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder die kramp zouden we gewoon een slecht jaar gehad hebben, en dat was het dan. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Punt blijft dat die psychopaten vaccinatiedoden bij kinderen toleren die covid hadden overleefd.
Hoeveel kinderen stierven er al zo globaal na covid vaccinatie? Deze virologen hebben klaarduidelijk naar de mond van de politiek gepraat en leugens “voor bestwil” geponeerd wat mensenlevens kostte. In mijn jonge jaren waren mensen nog integer en werden zulke blunders niet getolereerd, die beklaagden namen dan zelf ontslag wegens schuldgevoel of schaamte. Nu zijn de corrupte psychopate geesten 1 netwerk die elkaars rug krabben en fouten toedekken. Ze maken het nieuws zelf en brainwashen de massa via angst en chanteren ze dan in de maatregelen met pestgedrag via hun handhavers die ons boetes opleggen die ongrondwettelijk zijn. Armageddon now.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 24 juli 2021 om 07:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De centrale planning wil gewoon een zoveelste crisis om wat van spaargeld als cijfers op rekeningen verlost te raken, en vooral, prijsstijgingen/inflatie terug aanzwengelen. Want daar zaten ze de voorbije 10 jaar mee geklooid, daarom rentes tegen 0, daarom cash betalingen van winkels gecapt, cash afhalingen gecapt en gethrottled, en nu met dat virus als excuus, cash tot geweigerd toe, tenzij je je niet laat doen, want dat kunnen ze nog niet legaal - de nazi's hebben het nog niet aangedurfd om weigeren toe te laten, bankbiljetten en munten nog steeds legaal betaalmiddel.
Maar je merkt de trend. Ik zie alle virusblabla als hetzelfde als Caesars brood en spelen. Die gaf hij het volk, opdat dat iets zou hebben om zich bezig mee te houden, zodat de aandacht van zijn inbeslagnemingen / belastingen wat afgeleid werd.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Banee.
Eens ze de gewenste hoeveelheid spaargeld (incluis datgene dat in iets anders dan euro/dollar/.. werd belegd) "verdampt" hebben, en de prijzenstijgingentrend op hun doelstelling hebben gekregen, gaan ze terug naar de orde van de dag, met een deel van de nieuwe dwingelandij behoudende, als een keuze stok achter de deur voor de volgende boombust cyclus. De wereld gaat niet vergaan. Dat willen de nazi's niet. Ze willen de koeien melken, niet doden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |