![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt wel.
Maar dat betreft maar sport hé zeg. Mocht ik onverhoopt toch ineens "het licht" zien en willen geopereerd worden om een vrouwenlichaam te krijgen, ik zou uit pure schaamte wel passen om mee te doen in een sportieve competitie met dames (dat zal dan seniorenloopwedstrijd met rollators zijn zeker?).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het journaal lieten ze de mannen zien die loopnummers doen. Die hun wietel is ook duidelijk zichtbaar in hun strak pakje maar maken die daar een probleem van? Ik dacht het niet.